اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد قزوین:

تیم تکواندوی دانشگاه آزاد قزوین عازم رقابت‌های دانشجویان کشور شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تکواندوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از اعزام این تیم به رقابت‌های تکواندوی قهرمانی دانشجویان کشور خبر داد.

تیم تکواندوی دانشگاه آزاد قزوین عازم رقابت‌های دانشجویان کشور شد

فاطمه صفرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم تکواندوی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

سرمربی تیم تکواندوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به اینکه تیم تکواندوی دختران دانشگاه آزاد قزوین با ترکیبی هشت نفره در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، بیان کرد: این رقابت‌ها با حضور 13 دانشگاه آزاد کشور به مدت دو روز در لاهیجان برگزار می‌شود.

وی افزود: مریم حسن‌بیگی، سمیرا خانبان، آیدا بیگدلی، الهه کریمی، سارا رحمانی، الهه صاحبی، مریم غیاثی و محبوبه معانی در وزن‌های اول تا هشتم، تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین را همراهی می‌کنند.

صفرپور با اشاره به اینکه تکواندوکاران تیم دانشگاه آزاد قزوین از آمادگی خوب و بالایی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردار هستند، تصریح کرد: مهم‌ترین رقیبان ما در این دوره از رقابت‌ها، تکواندوکاران تیم‌های البرز و گیلان هستند.

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اظهار امیدواری کرد: با توجه به آمادگی بدنی و انگیزه روحی و جسمی دختران تکواندوکار قزوینی بتوانیم یکی از سکوهای اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کنیم.

انتهای پیام/ش30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول