اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

چارت جدید وزارت ورزش و جوانان گامی مهم در امر فرهنگ ورزش

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: با تدوین چارت جدید وزارت ورزش و جوانان نه تنها هیچ حوزه‌ای از مسائل جوانان نادیده گرفته نشده بلکه برنامه‌ریزی در مسائل فرهنگی ورزشی کشور است.

چارت جدید وزارت ورزش و جوانان گامی مهم در امر فرهنگ ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سید محمدشروین اسبقیان اظهار داشت: ایجاد دو معاونت ساماندهی امور جوانان و معاونت فرهنگی و تربیتی جوانان از اهم وظایف معاونت ساماندهی امور جوانان بوده و تبیین و تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی در امور جوانان، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری، نظارت بر اجرای قوانین، سند چشم‌انداز جوانان و نظارت بر امور دبیرخانه شورای هماهنگی تشکل‌ها از وظایف این معاونت خواهد بود.

وی افزود: در بخش معاونت فرهنگی و تربیتی برنامه‌ریزی، نظارت بر طرح‌های ساماندهی فرهنگی میادین ورزشی، نظارت بر برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ و اخلاق ورزشی، اصول جوانمردی، نظارت بر مراکز خدمات روان‌شناختی و مشاوره جوانان از وظایف این معاونت است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجا‌ن‌شرقی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری بیان کرد: جوانان اسوه‌های ماندگار هستند و درخشش در تمام بخش‌ها از قبیل ورزش، علم، اخلاق و هنر وظیفه‌ای است تا در تمام مراحل حامی و پشتیبان افکار، ایده‌ها، مسائل و مشکلات جوانان باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: خود را مدیون تمام جوانان ایران اسلامی که سربلندی و سرافرازی کشور و آذربایجان‌شرقی را فراهم کرده‌اند، دانسته و تمام درهای اداره کل ورزش و جوانان بر جوانان باز بوده و منتظر طرح‌ها، ایده‌ها و افکار خلاقانه جوانان در زمینه رفع خواسته‌ها و نیازمندی‌های جوانان استان هستیم.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول