اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان

1250 کانون فرهنگی و هنری مساجد به ثبت رسیده است

خبرگزاری فارس: رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت: تاکنون یک هزار و 250 عدد کانون فرهنگی و هنری به ثبت رسیده و 50 کانون دیگر نیز در حال ثبت است.

1250 کانون فرهنگی و هنری مساجد به ثبت رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رمضان علی معتمدی به مناسبت برپایی مراسم نوزدهمین سالگرد تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که در مجتمع فرشچیان اصفهان برگزار و با حضور برخی از مسئولان استانی و کشوری همراه بود اظهار داشت: کانون‌ها به عنوان پایگاه فرهنگی علاوه بر حضور و جذب پرنشاط جوانان و نوجوانان، رونق فعالیت‌های فرهنگی را نیز برعهده دارد.

وی با بیان اینکه خداوند هر شخصی را که بخواهد عاقبت به خیر کند زندگی او را با مسجد گره می‌زند، تصریح کرد: استان اصفهان به دلیل ظرفیت‌های بالای خود هزار و 250 کانون فرهنگی و هنری را به ثبت رسانده و 50 کانون دیگر نیز مراحل ثبت خود را پشت سر می‌گذارد.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان ادامه داد: توسعه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از برنامه‌های پنج ساله توسعه است که 25 عدد از مساجد استان اصفهان در سال نخست دارای کانون‌های فرهنگی و هنری شدند و بدین ترتیب باید گفت استان اصفهان از برنامه پنج ساله جلوتر است.

وی تأکید کرد: از اقدامات صورت گرفته در سال‌های آینده، توسعه کمی و کیفی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان است.

معتمدی افزود: در توسعه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد علاوه بر عنایات خداوند، دست به دست دادن تمام زحمت‌کشان امور مساجد نیز از اهمیت زیادی است.

وی اظهار داشت: فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول