اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناکام ماندن سرقت از طلافروش منطقه مارلان

4 مورد سرقت از طلافروشان آذربایجان‌شرقی/ سرقت مسلحانه از طلافروشی در لاله تبریز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از سرقت چهار طلافروشی در استان در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: شب گذشته سرقت از طلافروشی منطقه مارلان تبریز با هوشیاری طلافروش ناکام ماند.

4 مورد سرقت از طلافروشان آذربایجان‌شرقی/ سرقت مسلحانه از طلافروشی در لاله تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از افزایش سرقت از طلافروشان در تبریز و آذربایجان‌شرقی خبر داد و خواستار هوشیاری و رعایت مسائل امنیتی توسط زرگران شد.

وی گفت: امسال چهار مورد سرقت از طلافروشان در تبریز و عجب‌شیر رخ داده که برخی از این سرقت‌ها همراه با جرح و قتل بوده است.

* سرقت مسلحانه از طلافروشی منطقه لاله تبریز

خرم‌نیا با اشاره به سرقت مسلحانه دو روز قبل تبریز گفت: یک مورد همراه با تیراندازی مربوط به منطقه لاله تبریز بوده که سارقان آن کاملا حرفه‌ای هستند.

وی گفت: تیم آگاهی از لحظه وقوع فعال بوده و در آینده این تیم نیز دستگیر خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در سرقتی که منجر به قتل یکی از طلاسازان تبریز شده بود در کمتر از 24 ساعت قاتل دستگیر شد. 

وی بیان کرد: همچنین یک مورد سرقت شب گذشته در منطقه مارلان تبریز بود که با افشانه فلفلی زرگر را مضروب کرده و با هوشمندی زرگر و به صدا در آوردن آژیر توسط زرگر سارقان فرار می‌کنند.

خرم‌نیا تاکید کرد: آموزش طلافروشان و نصب دوربین‌های مدار بسته مورد تاکید است تا سارقان به راحتی نتوانند موفق به سرقت از طلافروشان شوند.

صمدفرامرزی، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه شایعه مرگ کودکی در اثر حمل خودرو توسط جرثقیل را تکذیب کرد و خواستار انعکاس مطالب توسط نشریه‌ها با تایید نیروی انتظامی شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول