اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه بروجرد خواستار شد

تسریع در روند اجرایی ساماندهی فاز یک گلزار شهدا در بروجرد

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه بروجرد با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و توجه به خانواده‌های آنان از وظایف بنیاد شهید و ایثارگران است، خواستار تسریع در روند اجرایی ساماندهی فاز یک گلزار شهدا در بروجرد شد.

تسریع در روند اجرایی ساماندهی فاز یک گلزار شهدا در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سجاد معین ظهر امروز در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بروجرد گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جدیت در امور فرهنگی خانواده‌های شهیدان از عمده وظایف بنیاد شهید است.

وی اظهار داشت: بنیاد شهید در تاریخ 22 اسفندماه 1358 به دستور امام خمینی(ره) تأسیس شد و هدف از تأسیس این نهاد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سامان دادن بیشتر به امور شهدا و خانواده‌های آنها به فرمان رهبر کبیر انقلاب بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد با اشاره به اینکه همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم خواستار تسریع در روند اجرایی ساماندهی فاز یک گلزار شهدا در بروجرد شد.

معین خاطرنشان کرد: این نهاد با قرار دادن خانواده‌های شهیدان تحت پوشش در راستای ترویج فرهنگ شهادت و حفظ دستاوردهایی که از خون شهدای این سرزمین به دست آمده است نقش مهمی را در جامعه ایفاء می‌کند.

وی در ادامه به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی به نسبت دوره گذشته در بروجرد 30 درصد افزایش یافته بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد امروز دوشنبه به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید با مسئولان این نهاد دیدار کرد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول