اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخن‌گوی شورای شهر یزد:

تور گردشگری نجوم در یزد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی شورای اسلامی شهر یزد از راه‌اندازی تور گردشگری نجوم در ایام نوروز خبر داد.

تور گردشگری نجوم در یزد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدحمیده وزیری ظهر امروز در نشست اعضای شورای شهر با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات و برنامه‌های شورای شهر برای پذیرایی از مسافران نوروزی اظهار داشت: ستادی در سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری یزد تشکیل شده و معاونت خدمات شهری شهرداری یزد، رئیس این ستاد است و برنامه‌های نوروزی را هدایت می‌کند.

وی افزود: برای استقبال از مسافران نوروزی، در پنج پارک سطح شهر یزد، خدمات رفاهی از 28 اسفند تا 15 فروردین‌ماه به مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

وزیری یادآور شد: در سه نقطه و سه ورودی شهر یزد چادرهایی مستقر می‌شود که در این چادرها کار هدایت و راهنمایی مسافران انجام می‌شود.

وی هم‌چنین از برگزاری تئاتر خیابانی در ایام نوروز خبر داد و افزود: تئاتر اکتشاف نیز در باغ دولت‌آباد یزد اجرا می‌شود.

وزیری هم‌چنین خاطرنشان کرد: تور گردشگری نجوم نیز همه‌روزه در ایام تعطیلات نوروز از ساعت 15 تا پاسی از شب، علاقه‌مندان را به مناطق صدوق تا سریزد می‌برد.

وی هزینه برگزاری این تورها را برای هر نفر 13 هزار تومان اعلام کرد و افزود: اصلی‌ترین هدف این تورها، معرفی یزد به مسافران نوروزی است.

وزیری هم‌چنین با اشاره به فعالیت‌های شهرداری برای نظافت شهر اظهار داشت: در آستانه نوروز عوامل شهرداری فعالیت‌های خود را برای نظافت شهر به ویژه در مبادی ورودی دوچندان می‌کنند.

وی ادامه داد: از معضلات، مشکلات و ناهنجاری‌های بصیری شهر یزد نیز تصویربرداری شده و با فراخواندن مسئولان شهرداری به آنها مهلت داده شد تا پایان سال این نقایص را برطرف کنند.

وزیری هم‌چنین از راه‌اندازی رادیوپارک و رادیواتوبوس در ایام نوروز در شهر یزد خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا یزد و فرهنگ مردم یزد را به مسافران نوروزی معرفی کنیم.

وی هم‌چنین از ایجاد کارگروهی برای بررسی ایمنی پارک‌ها به ویژه برای کودکان در یزد خبر داد و بیان کرد: اداره استاندارد نیز ایمنی کلیه تجهیزات شهربازی‌ها و پارک‌ها را مورد سنجش قرار داده است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول