اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد

‌کشف 3 تن مواد خام محترقه در لرستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه تن مواد خام محترقه در لرستان کشف و ضبط شده است.

‌کشف 3 تن مواد خام محترقه در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار کاظم علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن اعلام آمادگی با هرگونه آتش‌بازی و مواد منفجره در لرستان در چهارشنبه آخر سال گفت: در همین ارتباط تاکنون 47 نفر از عوامل تهیه، توزیع و عرضه این مواد خطرناک در سطح استان نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

فرمانده ‌انتظامی استان لرستان گفت: در سطح استان لرستان بیش از 500 هزار انواع ترقه و مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در چند روز اخیر کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه با افراد سودجو در این زمینه به شدت برخورد می‌شود، اظهار داشت: هم‌چنین نیروی انتظامی استان لرستان موفق به کشف و ضبط حدود سه تن مواد اولیه و مورد نیاز ساخت و تهیه انواع مواد محترقه و ترقه غیرمجاز و دست‌ساز در استان لرستان شده است.

فرمانده‌ انتظامی استان لرستان گفت: پلیس برای مقابله با تخلفات احتمالی افراد در چهارشنبه آخر سال تمام تلاش خود را در سطح لرستان بکار گرفته است.

سردار علیزاده با اشاره به اینکه میزان مواد منفجره کشف شده نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است، گفت: سال گذشته بیش از 71 هزار انواع مواد محترقه در لرستان کشف و ضبط شد، اما این رقم امسال به بیش از 500 هزار عدد رسیده است.

فرمانده‌ انتظامی استان لرستان گفت:  برقراری نظم و امنیت در سطح شهرها و تأمین رفاه و آسایش مردم مهم‌ترین وظیفه و اولویت پلیس دراین ایام است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول