اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان نکا:

4 نمایشنامه در نکا اجرا و نقد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا از اجرای چهار نمایشنامه‌خوانی و نقد و بررسی آن در عید نوروز امسال در این شهرستان خبر داد.

4 نمایشنامه در نکا اجرا و نقد می‌شود

رسول هادی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت: این چهار نمایشنامه‌خوانی همزمان با ایام نوروز 91 در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد شهرستان نکا به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این برنامه نمایشنامه‌خوانی با تلاش گروه تئاتر این شهرستان برگزار می‌شود تا فعالیت‌های نمایشنامه‌نویسان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

هادی‌زاده بدون اعلام اسامی این نمایشنامه‌ها خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی انجام این برنامه در دست اقدام است و با نهایی شدن عناوین نمایشنامه‌ها، اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مسئول فرهنگی با تاکید بر توجه به هنر و هنرمند تصریح کرد: هنرمندان ما باید اکنون بیش از گذشته با توجه به ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی و دینی در جامعه نظام اسلامی ما را به تعالی برسانند و آن را جهانی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری نمایشنامه‌خوانی‌های گذشته با استقبال تماشاگران و مخاطبان رو‌به‌رو شد، تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده گروه تئاتر و هنرمندان قصد داریم بخش نمایشنامه‌خوانی، را در شهرستان افزایش و توسعه دهیم.

هادی‌زاده بیان داشت: نمایشنامه‌خوانی دارای مخاطبان خاص خود است و  افراد خاصی در این دوره از برنامه‌ها که تمایل به این هنر داشته حضور دارند، اما در مجموع با استقبال در شهرستان روبرو است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا در ادامه از برگزاری مراسم نوروزخوانی در شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان نکا نیز همچون سایر شهرهای مازندران در نوروزخوانی دارای اساتید برجسته و صاحب نام است که از جمله می‌توان به محمدصادق اسحاقی گرجی مسئول گروه نوروزخوانان شهرستان نکا از خانه هنر و ابراهیم احمدی، معین وکیلی و سبحان کریمی نام برد.

وی اذعان داشت: دستاوردهای ملی، محلی و سنتی انقلاب اسلامی ایران اگر در قالب هنر به جامعه ارائه شود ماندگاری بیشتری داشته و می‌تواند تاثیرگذاری فراوانی نیز در برداشته باشد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول