اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار بوشهر خبر داد

خط ویژه تاکسی‌ در نوار ساحلی بوشهر ویژه نوروز

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر از راه‌اندازی خط ویژه تاکسی در نوار ساحلی بوشهر در ایام نوروز خبر داد.

خط ویژه تاکسی‌ در نوار ساحلی بوشهر ویژه نوروز

شهریار اخلاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در ایام نوروز برای ایجاد رضایتمندی مردم اعتبارات خوبی هم برای آسفالت کوچه‌ها در نظر گرفتیم و در همین ارتباط روکش آسفالت بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر بوشهر را نیز انجام دادیم.

وی افزود: نورپردازی در شهر، احداث و تکمیل پارک‌ها، اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز، اصلاح میدان حر، نصت علائم هشدار دهنده در شهر از جمله اقدامات صورت گرفته برای ایام نوروز است.

معاون شهردار بوشهر تصریح کرد: در پارک شغاب 300 چادر برای مسافران نوروزی در نظر گرفتیم ضمن اینکه مدیریت کمپ را نیز در همین مکان ایجاد کردیم.

اخلاقی افزود: همچنین خط تاکسی و اتوبوس در نوار ساحلی راه‌اندازی شده و 10 اتوبوس جدید نیز به ناوگان اتوبوسرانی بوشهر اضافه می‌شود.

وی اظهار داشت: 170 کارگر برای جمع‌آوری زباله و نظافت در سواحل بوشهر به کار می‌گیریم.

معاون شهردار بوشهر با بیان اینکه استقرار چادر در نوار ساحلی را ممنوع می‌کنیم گفت: 50 هزار نسخه مختلف فرهنگی و تبلیغاتی در ارتباط با مناطق دیدنی بوشهر چاپ شده و در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون بوشهر در اکثر زمینه‌ها از اولین‌ها بوده است اظهار داشت: باید سعی کنیم عقبه تاریخی بوشهر که بسیار درخشان و در همه زمینه‌ها پیشرو بوده را به آن بازگردانیم.

معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر با اشاره به وجود 13 کیلومتر نوار ساحلی در این شهر افزود: این ظرفیت بسیار خوبی برای استفاده مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول