اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر خوزستان

چهارمین مرحله نظافت عمومی در آبادان اجرایی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر استان خوزستان، چهارمین مرحله نظافت عمومی امروز با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی در آبادان انجام شد.

چهارمین مرحله نظافت عمومی در آبادان اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شهردار آبادان صبح امروز در مراسم نظافت عمومی که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهروندان این شهر برگزار شد، اظهار داشت: درونی کردن فرهنگ پاکسازی محیط زیست و ارتقای شاخص‌های این بخش همواره یکی از برنامه‌های در دستور کار شهرداری منطقه است.

وی افزود: شورای سلامت و امنیت غذایی خوزستان به‌منظور پاکسازی شهرها، روستاها و سواحل رودخانه‌های استان به صورت ویژه، چهار روز را در سال به‌عنوان روزهای پاکسازی عمومی تعیین و مصوب کرده است.

محمودرضا شیرازی تصریح کرد: این ابلاغیه به همه ادارات شهرهای استان ارسال و در آن وظایفی برایشان در این روز عمومی، تعریف شده است.

وی اضافه کرد: امروز نیز از هفت صبح با مانور دستگاه‌ها، چهارمین مرحله نظافت عمومی در شهر آغاز و تا ظهر با هدف جمع‌آوری پسماندها، نخاله‌ها و هر آنچه که موجب برچیدن نازیبایی محیط می‌شود ادامه دارد.

شهردار آبادان با اشاره به انتخاب سه منطقه شهری در مناطق سه‌گانه شهرداری به‌عنوان مناطق هدف پاکسازی خاطرنشان کرد: در محدوده منطقه یک محله طیب، در منطقه دو کوی ولیعصر و در منطقه سه نیز کوی ذوالفقاری به‌عنوان مناطق اصلی انتخاب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پاکسازی و زیباسازی مبادی ورودی شهر از طریق جمع‌آوری زباله‌ها، ساماندهی فضاهای سبز شهری، پارک‌ها، میادین و خیابان‌ها، ساماندهی وضعیت ساعات جمع‌آوری زباله‌ها، ساماندهی وضعیت عرضه دام‌های زنده و نظافت محل‌های فعلی عرضه دام، ساماندهی و زیباسازی مدارس و سایر مراکز آموزشی و همچنین مساجد و اماکن متبرکه از طریق ارگان‌ها، سازمان‌های متولی آنها، از برنامه‌هایی بوده که امروز در دستور کار شهرداری شهرستان قرار گرفت.

به گفته شیرازی همچنین خودداری از ریختن زباله‌های مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در اماکن عمومی به خصوص کارتن‌ها، جعبه، میوه‌ها و سبزی‌های غیرقابل استفاده، زائدات گوشت و ماهی در سطح شهر و خیابان‌ها بدون کیسه زباله، ساماندهی وضعیت بهسازی و نظافت عمومی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر نیز از دیگر برنامه‌های تبیین شده شهرداری برای ارائه خدمت‌رسانی مضاعف به شهروندان بوده است.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول