اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کاراته سیرجان:

کاراته‌کاران سیرجان‌ قهرمان‌ مسابقات کشوری شدند

خبرگزاری فارس: ‌مربی تیم کاراته شهرداری سیرجان گفت: کاراته‌کاران سیرجانی در مسابقات قهرمانی کاراته کشور خوش درخشیدند.

کاراته‌کاران سیرجان‌ قهرمان‌ مسابقات کشوری شدند

قاسم مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: کاراته‌کاران سیرجانی در مسابقات قهرمانی کاراته کشور خوش درخشیدند.

مظفری خاطرنشان کرد: این مسابقات در مرحله کشوری با حضور بیش از 12 استان و در قالب 400 نفر شرکت کننده به سبک کاراته شوتوکان برگزار شد و شهر کرمان میزبان این مسابقات بود.

وی افزود: در بخش تیمی کرمان اول، هرمزگان دوم و قزوین سوم شد و تیم کاراته سیرجان که به عنوان تیم استان کرمان رقابت داشت، موفق شد چهار مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز را کسب کند.

محمد سلطانی‌، مجید کامجو‌، امیرمحمد عباسی و امیر‌محمد آقاخانی که مدال طلای این مسابقات را کسب کردند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس علت موفقیت خود را عنایت خداوند، تلاش مربی و خانواده عنوان کردند و با توصیه به ورزش گفتند، جوانان ایرانی مستعد و می‌توانند همیشه موفق باشند.

همچنین امیر‌طاها برفه‌ای مدال‌آور نقره این مسابقات، محمد‌امین پورصادقی‌، علی سلطانی‌، حسین سلطانی و پوریا سلطانی مدال برنز را از آن خود کرده بودند گفتند، موفقیت در ورزش نتیجه تمرین و پشتکار مستمر است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول