اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گچساران خبر داد

کشف و ضبط 17 هزار ترقه از اصناف گچساران

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گچساران از کشف و ضبط 17 هزار عدد ترقه با قدرت انفجاری بالا و متوسط از برخی اصناف در گچساران خبر داد.

کشف و ضبط 17 هزار ترقه از اصناف گچساران

قدرت‌الله بیعت‌اصل ظهر امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مأموران انتظامی گچساران در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور کاهش حوادث و آسیب‌های اجتماعی چهارشنبه آخر سال، برنامه‌های امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

* نظارت بر اصناف گچساران در راستای عدم عرضه مواد محترقه

فرمانده نیروی انتظامی گچساران بیان داشت: جمع‌آوری مواد محترقه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از جمله برنامه‌های اجرایی نیروی انتظامی گچساران در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در گچساران است.

بیعت‌اصل تصریح کرد: با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی و با هماهنگی با مقام قضایی و با بکارگیری مخبر‌ین از برخی صنوف گچساران مقداری مواد محترقه کشف و ضبط شد.

وی افزود: افزون بر 17 هزار ترقه با قدرت انفجاری بالا و متوسط از اصناف گچساران کشف و ضبط شد و کار بازرسی و بازدید از اصناف در راستای عدم عرضه مواد محترقه خطرناک در دستور کار نیروی انتظامی گچساران است.

بیعت‌اصل با اشاره به اینکه پرونده متخلفان تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده است، از فروشندگان خواست در زمینه عدم فروش مواد آتش‌زای خطرناک با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

* جوانان شادی خود را به دست آتش نسپارند

مقام عالی نیروی انتظامی گچساران با تأکید به خانواده‌ها به منظور نظارت و کنترل فرزندان خود در چهارشنبه آخر سال ابراز داشت: خانواده‌ها باید با نظارت بر رفتارهای فرزندان خود شادی چهارشنبه آخر سال را به اندوه و نگرانی مبدل نکنند.

بیعت‌اصل یادآور شد: باید توجه داشت که حادثه فقط برای دیگران رخ نمی‌دهد و همه باید در این زمینه هوشیار بوده و موارد ایمنی را رعایت کنند.

وی افزود: باید با آگاه‌سازی فرزندان از خطرات این‌گونه مواد به آن‌ها گوشزد کرد که شادی و هیجان خود را به دست آتش نسپارند.

بیعت‌اصل تصریح کرد: آگاه‌سازی فرزندان در زمینه وارد شدن خسارت‌های جبران‌ناپذیر مانند قطع عضو و دیگر آسیب‌های جسمی در اثر استفاده از مواد آتش‌زا لازم و ضروری است.

* پلیس گچساران از شادی مردم جلوگیری نمی‌کند 

فرمانده نیروی انتظامی گچساران حضور تمام کارکنان صفی و ستادی نیروی انتظامی در نقاط مختلف شهر و به ویژه در محله‌ها را از برنامه‌های پلیس در گچساران عنوان کرد.

بیعت‌اصل گفت: برخورد جدی با افراد مخل نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال و برخورد با افرادی که قصد ایجاد مزاحمت و سلب آسایش دیگران را دارند، از مهم‌ترین اهداف حضور پلیس در نقاط مختلف شهر است.

وی با اشاره به اینکه حضور پلیس در نقاط مختلف سطح شهر برای جلوگیری از شادی مردم نبوده یادآور شد: گشت‌زنی و حضور مأموران نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت و آسایش عمومی و جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی و اختلال در نظم عمومی است.

بیعت‌اصل از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه توسط افراد سودجو را در کمترین زمان ممکن از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول