اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

امر به معروف و نهی از منکر ریشه تمام احکام اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر ریشه تمام احکام اسلام است.

امر به معروف و نهی از منکر ریشه تمام احکام اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی عصر امروز در مراسم معارفه دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان در خرم‌آباد با بیان اینکه شورای امر به معروف و نهی ازمنکر ادارات و سازمان‌ها باید یک رصدخانه دینی باشد، گفت: باید پایبندی به امر به معروف و نهی از منکر، ملاک انتخاب و گزینش مدیران و مسئولان قرارگیرد.

وی با بیان اینکه آنچه باید مدنظر آمران به معروف و ناهیان از منکر قرار بگیرد این است که ضمن اینکه خودشان عامل به معروف باشند، در تذکر لسانی از روش‌های جذاب و نو استفاده کنند، افزود: چون در این زمینه هر چه زمان جلوتر می‌رود، شیوه‌های جدیدی ایجاد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه به آیاتی از قرآن‌ کریم در خصوص اهمیت فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: از این آیات برمی‌آید که امر به معروف و نهی از منکر ریشه تمام احکام اسلام است و برتری امت اسلامی هم به ‌واسطه احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی تصریح کرد: اگر امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه کار نشود، همه سقوط می‌کنند و دچار گرفتاری و هلاکت می‌شوند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره و تصریح کرد: لازم است، پایبندی به امر به معروف و نهی از منکر، ملاک انتخاب و گزینش مدیران و مسئولان باشد.

وی افزود: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کشور جایگاه پیدا کرد و ستادی تحت عنوان احیای امر به معروف و نهی از منکر در کشور ایجاد شد.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه عملکرد و فعالیت‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید به گونه‌ای باشد که در جامعه تأثیرگذار باشد، گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و سازمان‌ها باید رصدخانه دینی باشد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان گفت: ما نباید دامنه امر به معروف و نهی از منکر را تنها به مواردی مثل بدحجابی و بی‌حجابی محدود کنیم، زیرا ناهیان از منکر باید در زمینه منکرهایی از قبیل کم‌کاری، تنبلی، سوءاستفاده‌ از بیت‌المال، رشوه، پارتی‌بازی نیز نهی از منکر کنند.

طی مراسمی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان با حضور حجت‌الاسلام رنجبر، معاون امور استان‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های سرهنگ پاسدار تیمور سپهوند، دبیر سابق احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان، سرهنگ پاسدار علی‌حسین پازدار به‌ عنوان دبیر جدید این ستاد در لرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول