اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد

اختصاص 750 میلیون تومان تسهیلات مسکن به مددجویان آبادان و خرمشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از تخصیص 750 میلیون تومان به بخش مسکن 160 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد آبادان و خرمشهری خبر داد.

اختصاص 750 میلیون تومان تسهیلات مسکن به مددجویان آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، بهروز حسینی‌فر عصر امروز در آیین امضای تفاهم‌نامه پرداخت کمک هزینه مسکن ویژه مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرهای آبادان و خرمشهر که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: آبادان و خرمشهر دو شهری است که پیشانی نظام جمهوری اسلامی بوده و همواره افتخارات زیادی را برای کشور آفریده‌اند.

وی افزود: با وجود تلاش‌های فراوانی که در سال‌های اخیر به صورت تصاعدی و ویژه توسط دولت انجام شده اما متأسفانه هنوز شاهد مشکلاتی در گوشه و کنار این شهر هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: یکی از این مشکلات بحث مسکن محرومان در این مناطق است.

وی اضافه کرد: از آنجا که این معضل برای خانواده‌ها بسیار اساسی بوده و از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، منطقه آزاد اروند تصمیم گرفت به این معضل توجهی جدی داشته باشد.

حسینی‌فر در ادامه بیان کرد: همه تلاش منطقه آزاد اروند در راستای ایجاد محیطی مطلوب برای زندگی شهروندان آبادانی و خرمشهری است.

وی با اشاره به اینکه آن کمکی که از دست منطقه آزاد اروند برای شهرهای آبادان و خرمشهر برآید، انجام خواهد داد، گفت: در همین راستا مقرر شد که این سازمان مبلغ 750 میلیون تومان به ساخت مسکن مددجویان زیرپوشش بهزیستی کمک کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: البته به همین میزان اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز اعتبار تخصیص داده و اقدامی جدی در این خصوص کرده‌اند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون اعتباری معادل یک میلیارد و 500 میلیون تومان به طرح مسکن مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امدادامام خمینی(ره) در دو شهر آبادان و خرمشهر اختصاص داده شده که رقم بالا و قابل ملاحظه‌ای نیز است.

به گفته حسینی‌فر شده از آنجایی که طرح خوب دولت به‌عنوان مسکن مهر در دو شهرستان آبادان و خرمشهر جاری است مقرر شده که منطقه آزاد اروند با مشارکت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و البته فرمانداری دو شهر، پیش‌پرداخت کامل استفاده از مسکن مهر را برای 160خانوار فراهم آورده است.

وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران در 22 بهمن و 12 اسفندماه سال جاری در جای جای کشورمان حماسه‌هایی بی‌بدیل آفریدند، افزود: ما در پایان سال این افتخار را داریم که بار دیگر خدمات دولت را در زمینه خانه‌دار شدن شهروندان‌مان به آنها ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه گفتیم این کار عیدی به محرومان شهرهای آبادان و خرمشهر است، خاطرنشان کرد: کار در حال انجام بسیار ارزشمند بوده و تقدیم همشهریان ما می‌شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول