اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور دیسپاچینگ برق منطقه‏ای سمنان خبر داد

افزایش چشمگیر رؤیت‏پذیری شبکه انتقال در پست‏های برق سمنان

خبرگزاری فارس: مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات معاونت بهره‏برداری شرکت برق منطقه‏ای سمنان از افزایش چشمگیر رؤیت‏پذیری شبکه انتقال در پست‏های شرکت برق منطقه‏ای سمنان خبر داد.

افزایش چشمگیر رؤیت‏پذیری شبکه انتقال در پست‏های برق سمنان

ابراهیم اسدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: با توجه به اهمیت ارسال اطلاعات پست‏های انتقال به مرکز کنترل دیسپاچینگ ملی در جهت کنترل و پایش شبکه برق کشور، رؤیت‏پذیری شبکه انتقال در مرکز راهبری شبکه یکی از شاخص‏های مهم تلقی می‏شود.

وی نبود سیستم‏های ارسال اطلاعات در برخی پست‏های انتقال و اشکال در تجهیزات مخابراتی ارسال اطلاعات در گذشته را عامل پایین بودن شاخص مذکور دانست.

مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات معاونت بهره‏برداری شرکت برق منطقه‏ای سمنان اظهار داشت: با نصب و راه‏اندازی سیستم‏های اینترفیس و پایانه‏های راه دور در دو پست انتقال و نیز اصلاح تجهیزات مخابراتی ارسال اطلاعات سایر پست‏ها، رؤیت‏پذیری شبکه انتقال در سمنان افزایش یافته است.

اسدی در ادامه گفت: با رفع نواقص و به‏ روز رسانی پایگاه داده پست‏های انتقال، رؤیت‏پذیری شبکه انتقال این شرکت از 57 درصد در دی‌ماه سال 87 به 98 درصد در سال 90 ارتقاء یافته است.

وی اثرگذاری در پایش شبکه برق در مرکز راهبری شبکه و افزایش درآمد خدمات انتقال بازار برق را از مزایای ارتقای رؤیت‏پذیری شبکه انتقال برق در استان سمنان برشمرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول