اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

همراهی مردم با مسئولان موفقیت‌های بزرگ را رقم زده است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اصولاً در نظام اسلامی هر جا که توانسته‌ایم مردم را با خود همراه کنیم به موفقیت دست پیدا کرده‌ایم.

همراهی مردم با مسئولان موفقیت‌های بزرگ را رقم زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی صبح امروز در نشست جمعی از فرماند‌هان نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی در محل فرماندهی انتظامی استان بر اهمیت تلاشگران عرصه امنیت تاکید کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تامین امنیت جامعه اسلامی به واسطه ارزش و قداست دارای معنویتی خاص است که نیروی انتظامی مفتخر به این معنویت و برخوردار از آن است.

وی با اشاره به جایگاه امنیت در توسعه کشور اظهار داشت: با ایجاد امنیت در کشور و به واسطه کوشش و تلاش در این زمینه، چرخش چرخ‌های توسعه، پیشرفت و رفاه جامعه فراهم می‌شود.

بیگی با بیان اینکه انجام کلیه فعالیت‌ها باید حالت تخصصی به خود بگیرد، افزود:‌ فعالیت در همه عرصه‌ها باید تخصصی صورت گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود و در نیروی انتظامی این امر بیشتر باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر استفاده از همه امکانات در راستای تامین امنیت گفت: ‌امنیت نباید متکی به امر فیزیکی باشد بلکه باید از امور غیرفیزیکی از جمله حمایت‌های مردمی استفاده کرد که در این زمینه اقدامات موثر و مفید انجام گرفته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد:‌ اصولاً در نظام اسلامی هر جا که توانسته‌ایم مردم را با خود همراه کنیم به موفقیت دست پیدا کرده‌ایم.

وی، خواستار تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف در زمینه انجام بهینه وظایف نیروی انتظامی شد و افزود:‌ حمایت‌های مختلف از جمله حمایت قضایی با توجه به حساسیت و سختی کار باید صورت گیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: باید تعامل با دستگاه‌های مختلف در راستای انجام رسالت دولت در امر خدمت‌رسانی به نقاط محروم مورد توجه ویژه قرار داشته باشد و این احساس تعامل دستگاه‌ها احساس شود.

مسعود خرم‌نیا فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست بر به روزرسانی تجهیزات و امکانات در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی استان تاکید کرد.

وی با تاکید بر روحیه بالا در میان کارکنان نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: شادابی و اقتدار در میان نیروها و یگان‌های نیروی انتظامی وجود دارد و این نیروها با آمادگی مطیع فرمان رهبری و آماده انجام وظایف محوله از سوی فرمانده کل قوا هستند.

خرم‌نیا همچنین با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته گفت: ‌تلاش و اقدامات صورت گرفته در مرزها مایه مباهات برای نیروی انتظامی است و همت و تلاش این یگان‌ها در مرز باعث افتخار است.  

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول