اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم خبر داد

کشف 3 هزار تجهیزات ماهواره‌ای در جهرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی جهرم گفت: 3 هزار و 564 تجهیزات ماهواره‌ای از یک خودرو در اطراف شهرستان جهرم کشف و ضبط شد.

کشف 3 هزار تجهیزات ماهواره‌ای در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، یوسف ملک‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاق کالا در حوزه استحفاظی جهرم، مأموران این فرماندهی موفق شدند، مقادیر قابل توجهی البسه، کفش قاچاق و تجهیزات گیرنده از ماهواره را کشف و ضبط کنند.

وی افزود: در همین راستا مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور لار ـ جهرم به دو اتوبوس مظنون شدند و پس از متوقف کردن و بررسی آنها 2 هزار و 649 البسه و 414 کفش خارجی قاچاق را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم اضافه کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

ملک‌زاده همچنین از کشف 3 هزار و 564 تجهیزات ماهواره‌ای از یک خودرو در اطراف جهرم خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هجمه‌های ضد فرهنگی دشمنان، مأموران انتظامی این شهرستان با کنترل خودروهای عبوری در محور جهرم ـ شیراز به یک پژو 405 مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 3 هزار و 564 تجهیزات ماهواره‌ای شامل 64 رسیور ، یک‌هزار و 370 ال ان بی و 2 هزار و 130 قطعه سایر تجهیزات ماهواره‌ای کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با تأکید بر مقابله جدی پلیس با عاملان ترویج فرهنگ غرب و مبارزه با تهاجم فرهنگی که انحراف مردم به ویژه جوانان را به دنبال دارد، تصریح کرد: شماره تلفن 110 پل ارتباطی بین پلیس و مردم بوده که به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و دریافت اطلاعات در مورد مخلان امنیت است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول