اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان تأکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای سلامت آبادان در سال جدید

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق در زمینه سلامت و بهداشت شهر آبادان در سال جدید تأکید کرد.

لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای سلامت آبادان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در پانزدهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان که آخرین جلسه این شورا در سال جاری است اظهار کرد: با توجه به اینکه مهم‌ترین اتفاق ماه‌های اخیر در سراسر کشور برگزاری انتخابات بوده، در شهرستان آبادان به لحاظ تهیه، طبخ و توزیع غذای افرادی که در زمینه انتخابات فعالیت می‌کردند به شیوه کاملا خوب و سالم اجرا شده و در این کار افراد زیادی زحمت کشیده و شرکت داشتند.

وی همچنین به اجرای پاکسازی عمومی اشاره و تصریح کرد: در سال جاری همچنین چهار مرحله اجرای پاکسازی عمومی شهر را داشتیم که نوبت چهارم آن به مدت 10 روز به طول انجامید و در این 10 روز که اگرچه به صورت نمادین صورت گرفت اما شاهد تأثیرات مثبتی در زمینه نظافت عمومی بودیم.

فرماندار ویژه آبادان افزود: برای اجرای این عملیات مناطقی در سطح شهر به عنوان مناطق هدف انتخاب می‌شوند که در محاسبات معمولی برای ارائه خدمات شهری جایگاه خاصی نداشتند اما این عملیات پاکسازی که در این مناطق اجرا شد حرکت خوبی در چارچوب کلی سلامت شهری بود.

ایلخاص‌زاده در ادامه با اشاره به حدود سه و نیم میلیون نفر مهمان نوروزی در آبادان گفت: با توجه به ورود این حجم مسافر در ایام نوروز باید در بحث سلامت نظارت کلی صورت بگیرد تا در این زمینه مشکلی برای شهروندان و همچنین هموطنانی که به صورت مهمان در آبادان حضور خواهند داشت پیش نیاید.

وی با بیان اینکه برای سلامت شهرستان آبادان در سال 91 باید به طور جدی برنامه‌ریزی شود خاطرنشان کرد: در سال جدید باید با برنامه ‌تر وارد کار شده و با ارزیابی کارهای انجام شده در سال 90 به خودمان نمره بدهیم تا اهداف مورد نظر عملیاتی شده و به نتایج بهتری دست یابیم.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: برخی از مشکلات در حیطه‌های مختلف دارای محدودیت‌های قانونی و برخی دیگر دارای محدودیت‌های اجتماعی هستند.

ایلخاص‌زاده اظهار کرد: به عنوان مثال در بحث انتقال بازارچه ایستگاه هفت به محل جدید مشکل عمده‌ای که با آن مواجه هستیم عدم همکاری مردم با مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: این بازارچه در ورودی شهر واقع شده و عدم ساماندهی آن باعث ایجاد خلل در چهره شهر می‌شود در حالیکه چنین مکانی باید یک جاذبه به شمار برود.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: شهرداری آبادان در پرداختن به مسائل مربوط به بهداشت عمومی و روانی جامعه کارهای بسیار خوبی انجام داده که امیدواریم در سال 91 نیز این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد.

ایلخاص‌زاده در پایان با تبریک سال نو به همه حاضرین در جلسه گفت:امیدوارم سال جدید برای همه کسانی که در خدمت‌رسانی به مردم زحمت می‌کشند سالی پر از خیر و برکت بوده و این زحمات پشتوانه آخرت این عزیزان باشد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول