اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده علوم پزشکی جنوب خوزستان خبر داد

اتلاف 811 قلاده سگ در آبادان در 4 ماه اخیر

خبرگزاری فارس: معاون درمان و دارویی دانشکده علوم پزشکی جنوب خوزستان از اتلاف 811 قلاده سگ در آبادان در 4 ماه اخیر خبر داد.

اتلاف 811 قلاده سگ در آبادان در 4 ماه اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، نصرالله حسونی بحرینی ظهر امروز در پانزدهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان اظهار کرد: در سال جاری تعداد جلساتی که در شورای سلامت شهرستان آبادان برگزار شده 15 جلسه و تعداد کل مصوبات این جلسات 76 مورد بوده‌است که از مهمترین اقدامات انجام شده در سال 90 می‌توان به تشکیل کمیته‌های شش‌گانه در این شورا اشاره کرد.

وی افزود: کمیته‌های شش‌گانه تاکنون فعالیت‌های خوبی را از خود نشان داده‌اند که اعضا و متولیان آنها نیز طبق مصوبات جلسات امور محول شده را در سطح خوبی به انجام رسانده‌اند.

معاونت درمان و دارویی دانشکده علوم پزشکی جنوب خوزستان خاطرنشان کرد: در نتیجه تشکیل این کمیته‌ها رتبه‌بندی شهرستان آبادان در سطح استان ارتقا یافته و در جایگاه خوبی قرار گرفتیم.

حسونی بحرینی با اشاره به اتلاف 811 قلاده سگ در آبادان تصریح کرد: از کارهای خوبی که توسط یکی از این کمیته‌ها اجرا شده همین اتلاف سگ‌های ولگرد است که در یک ماه اخیر با پیشرفت خوبی مواجه شده‌است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده توسط این کمیته‌ها می‌توان به نظارت بر تهیه غذای افراد شرکت کننده در امر برگزاری انتخابات، تشدید برخورد با عرضه مرغ زنده و دوره‌گردان عرضه کننده مواد غذایی در سطح شهر اشاره کرد.

معاون خدمات بهداشت و درمان جنوب خوزستان در ادامه به پیگیری سایر مصوبات در سال جدید اشاره و اظهار کرد: پیگیری جمع‌آوری و دفع زباله‌های بخش مرکزی، آغاز عملیات انتقال بازارچه ایستگاه هفت و ساماندهی بازارچه شهید ارغنده، احداث بازارچه عرضه مواد غذایی در ایستگاه پنج ذوالفقاری، بهسازی بازارچه عرضه دام، انتقال ترمینال درون شهری به ترمینال برون استانی، ساماندهی بازار ماهی‌فروشان و غیره از جمله مواردی هستند که در سال جدید باید به طور جدی در مورد آنها تصمیم‌گیری شود.

حسونی بحرینی در پایان با بیان اینکه ادارات عضو در شورای سلامت حتما برنامه‌های عملیاتی خود در سال آینده را ارائه دهند گفت: این برنامه‌ها باید دارای زمان‌بندی و تاریخ دقیق باشند تا برای اجرای آنها بتوان نظارت درست و دقیقی را صورت داد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول