اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان خبر داد

آمادگی اورژانس دشتستان برای تامین سلامتی مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان از آمادگی اورژانس دشتستان برای تامین سلامتی مهمانان نوروزی این شهرستان خبر داد.

آمادگی اورژانس دشتستان برای تامین سلامتی مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمدعلی دهقان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت بهداشتی و سلامتی مردم در ایام تعطیلات پایان سال و عید نوروز از مسائل مهمی است که هر ساله مطرح است و در بخش فوریت‌های پزشکی با دیدگاه خاص به این مساله می‌پردازد.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: در ایام نوروز آمادگی کامل به منظور ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان دشتستان و میهمانان نوروزی را داریم و از تمام توان و پتانسیل خود در ایام نوروز برای کاهش مشکلات و تسریع در خدمات‌رسانی به مردم بهره خواهیم برد.

دهقان ابراز داشت: در نوروز 90 با برنامه‌ریزی و همکاری پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی توانستیم رضایت مردم و مسئولان شهرستان دشتستان را جلب کنیم و تمام توان خود را برای جلب رضایت مردم و مسئولان در نوروز 91 به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: سپری شدن ایام نوروز در امنیت خاطر و سلامتی یکی از آرزوهای ماست و آمادگی آن را داریم در صورت بروز هرگونه مشکل خدمات لازم برای بهبود وضعیت ایجاد شده را به مردم ارائه دهیم.

این مسئول تاکید کرد: از مردم شریف شهرستان دشتستان می‌خواهیم در ایام شلوغ و پرترافیک پایان سال و ایام تعطیلات نوروز با رعایت نکات ایمنی زمینه را برای فراهم شدن جو آسایش و آرامش بیش از پیش در جامعه فراهم کنند و زمینه اضطراب و نگرانی را در جامعه به وجود نیاورند.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان بیان داشت: فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت و اهمیت رعایت نکات ایمنی برای حفظ سلامتی  از مسائل مهمی است که در سال‌های اخیر اقداماتی در این راستا صورت گرفته و بیان نکات آموزشی از طریق رسانه ملی تاثیر مهمی در این زمینه داشته است.

دهقان با اشاره به کاهش 50 درصدی تلفات چهارشنبه‌سوری نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در مراسم چهارشنبه‌سوری در شهر برازجان 6 نفر مجروح شدند که واحد فوریت‌های پزشکی در مداوای ایشان تلاش گسترده‌ای داشت.

وی گفت: یکی از حوادث تلخ که در چهارشنبه‌سوری شاهد آن بودیم افتادن پسر بچه 4 ساله در آتش بود که با بی‌توجهی والدین هنگام پریدن از روی آتش، درون آتش می‌افتد و دچار سوختگی شدید می‌شود.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان بیان داشت: از این آمار 4 نفر از طریق تماس با اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند و دو نفر دیگر خودشان به بخش فوریت‌های پزشکی مراجعه کردند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول