اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

توسعه ورزش بانوان در خراسان‌رضوی نیازمند آسیب‌شناسی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: توسعه ورزش بانوان در شهرستان‌های خراسان‌رضوی نیازمند هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی است.

توسعه ورزش بانوان در خراسان‌رضوی نیازمند آسیب‌شناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری در این نشست با اشاره به نقش پررنگ بانوان در سلامت جامعه، اظهار داشت: سیاست‌های اداره‌کل و جامعه ورزش خراسان‌رضوی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا اختصاص زمان به ورزش در میان بانوان نهادینه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با تأکید بر اینکه رشد ورزش بانوان در استان نیاز به هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی دارد، گفت: نوع ورزش در میان بانوان و آقایان کاملاً متفاوت است و نمی‌توان با یک تصمیم‌گیری واحد به برنامه‌ریزی ورزشی برای هر دو قشر پرداخت.

هاشمی‌جواهری ورزش بانوان را یک ضرورت غیر قابل انکار ارزیابی کرد و افزود: نیازهای بیولوژیکی، اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی نوع ورزش در میان بانوان را متفاوت کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه نمی‌توان با بودجه اداره‌کل ورزش و جوانان خدمات مناسبی برای جمعیت 6 میلیون نفری استان مهیا کرد، گفت: باید با مدیریت واحد اداره‌کل، از تمام ظرفیت‌های اداری و امکانات، به ویژه فضاهای ورزشی نهادها و سازمان‌ها در توسعه ورزش همگانی بهره برد.

وی افزود: در جایگاه مقایسه پیشرفت، سطح ورزش استان به ویژه در حوزه بانوان قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست، اما نمی‌توان جایگاه کنونی استان را در اندازه واقعی ورزش خراسان‌رضوی ارزیابی کرد و باید با تلاش فراوان و شبانه‌روزی برای ارتقای این جایگاه داشت.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول