اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایام نوروز 91 صورت می‌گیرد

اجرای طرح آرامش بهاری در 250 بقاع متبرکه استان اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی طرح آرامش بهاری در استان اصفهان گفت: از 28 اسفندماه جاری تا 14 فروردین‌ماه سال آتی طرح آرامش بهاری در سطح 250 بقاع متبرکه موجود در سطح استان برگزار می‌شود.

اجرای طرح آرامش بهاری در 250 بقاع متبرکه استان اصفهان

حجت‌الاسلام حسن امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی اداره اوقاف و امور خیریه در ایام نوروز در سطح استان اظهار داشت: برنامه آرامش بهاری در ایام نوروز در بارگاه بقاع متبرکه و امام‌زاده‌های موجود در استان برگزار می‌شود.

وی به زمان آغاز برنامه آرامش بهاری در این اماکن اشاره کرد و افزود: این برنامه از 28 اسفندماه جاری در سطح بقاع متبرکه استان آغاز می‌شود و تا 14 فرودین‌ماه سال آتی ادامه دارد.

دبیر اجرایی طرح آرامش بهاری در استان اصفهان با اشاره به هدف از اجرای این برنامه تصریح کرد: بهره‌برداری معنوی مسافران نوروزی از فضای موجود در امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح در ایام نوروز به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در ایام نوروز 91 در سطح 250 امام‌زاده استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در ایام نوروز بسیاری از مسافران از سراسر کشور در استان اصفهان حضور پیدا می‌کنند و آرامش بهاری از ظرفیت‌های بسیاری برای جذب مسافران نوروزی به بقاع متبرکه و امام‌زاده‌های موجود در استان برخوردار است.

امیری با اشاره به اینکه غبارروبی امام‌زاده‌های استان از 25 اسفندماه جاری آغاز می‌شود، تأکید کرد: در حال حاضر تمامی اقدامات مورد نیاز در راستای برگزاری این طرح در سطح بقاع متبرکه صورت گرفته است و امام‌زاده‌های اصفهان برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی مختلفی نیز در ایام نوروز در کنار امام‌زاده‌های استان صورت می‌گیرد، ادامه داد: طرح آرامش بهاری از دو سال گذشته تا‌کنون به صورت جدی در ایام نوروز در سطح بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی طرح آرامش بهاری در استان اصفهان بیان داشت: هم‌چنین در ایام نوروز 91 نیز خیمه‌های معرفتی با حضور روحانیون متخصص و برجسته در امام‌زاده‌های شاخص استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول