اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی خبر داد

برپایی قرارگاه نوروزی به مناسبت نوروز 91 در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی از برپایی قرارگاه نوروزی به مناسبت نوروز 91 در سطح استان خبر داد.

برپایی قرارگاه نوروزی به مناسبت نوروز 91 در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیراحمدعلی گودرزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: از تمام ظرفیت پلیس در نوروز 91 استفاده خواهد شد.

وی از نصب بیش از 40 ایستگاه سیار در نقاط جرم‌خیز استان خبر داد و افزود: پلیس‌راه استان نیز به صورت ویژه در این ایام تقویت شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: همچنین در این مدت خودروهای غیرمحسوس زیادی نظارت خواهند داشت تا شاهد هیچ‌گونه حادثه‌ ناگواری در سطح استان نباشیم.

گودرزی از همکاری دستگاه‌های مرتبط با قرارگاه نوروزی استان خبر داد و تصریح کرد: هر کدام از دستگاه‌های مرتبط یک نماینده در قرارگاه نوروزی استان مستقر خواهند کرد.

*بهار من آرامش و رضایت تو شعار نیروی انتظامی در سال 91

وی "بهار من آرامش و رضایت تو" را شعار نیروی انتظامی در سال 91 عنوان کرد و گفت: از ظرفیت یگان‌های تکاوری نیز طی این مدت استفاده مطلوب خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی از فعالیت بیشتر واحدهای خدماتی در نوروز 91 خبر داد و گفت: در این راستا تعامل خوبی با اصناف نیز صورت گرفته تا مردم در ایام عید با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوند.

گودرزی ادامه داد: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی نیز از صبح تا بعد از ظهر آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

*تلفن 110 خراسان‌جنوبی 274 هزار بار زنگ خورده است

وی از 274 هزار و 661 مورد تماس در سال جاری با تلفن 110 استان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد تماس 6 هزار و 691 مورد عملیاتی شده و 53 هزار و 441 مورد نیز مشاوره و راهنمایی شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: مابقی تماس‌ها نیز غیرقابل رسیدگی بوده است.

*میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس 97 درصد است

گودرزی با ابراز رضایت از فعالیت‌های نیروی انتظامی در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: طی نظرسنجی انجام شده میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس در سطح استان 97 درصد بوده است.

وی از راه‌اندازی پلس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) در خراسان‌جنوبی خبر داد و یادآور شد: کار این پلیس بیشتر شناسایی آسیب‌ها در فضای مجازی است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در چند سال گذشته توانسته است اعتماد مردم را به نحو شایسته جلب کند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول