اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی بن ابیطالب(ع):

سخنان رهبری راهنمای حرکت نخبگان بسیجی است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: نخبگان جامعه باید به سخنان راهگشای مقام معظم رهبری توجه خاصی داشته باشند.

سخنان رهبری راهنمای حرکت نخبگان بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدعلی مختاران ظهر امروز در جشنواره تجلیل از دانش آموزان ممتاز، مبتکر و مخترع بسیجی استان که با حضور مسئولان و دانش‌آموزان برتر بسیجی در خانه علوم و فنون برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی ابتکار و خلاقیت حرف اول را در جامعه مطرح می‌کند و نخبگان جامعه برای پیشرفت و زنده ماندن جامعه باید چگونه حرکت کردن را بدانند.

وی با اشاره به اینکه نخبگان جامعه باید به سخنان راهگشای مقام معظم رهبری توجه خاصی داشته باشند، تصریح کرد: نخبگان باید در زمینه بحث جدی معنوی و تهاجم فرهنگی توجه خاصی داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی بن ابیطالب(ع) تاکید کرد: نخبگان همانگونه که به بحث علمی می‌پردازند، باید روش‌های بهینه و خوبی را در نظر بگیرند تا به اهداف والا برسند.

وی با بیان اینکه جامعه منتظر حرکت نخبگان کشور در تمام زمینه‌های مختلف است، گفت: جامعه دانش‌آموزی منتظر ذهن خلاق و حرکت نخبگان آینده کشور است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول