اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ورود دومین دستگاه حفاری صورت می‌گیرد

تسریع در اجرای مراحل تونل‌های دوقلوی خط دوم قطار شهری تبریز

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) از تسریع در اجرای مراحل تونل‌های دوقلوی خط دوم قطار شهری تبریز خبر داد.

تسریع در اجرای مراحل تونل‌های دوقلوی خط دوم قطار شهری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد غفور بعد از ظهر امروز در آیین امضا و ابلاغ قرارداد اجرای خط دوم قطار شهری تبریز اظهار کرد: این قرارگاه اجرای سریع پروژه خط دوم قطار شهری تبریز را به‌عنوان دین خود به شهر تاریخی و قهرمان‌پرور تبریز دنبال می‌کند و تلاش خواهد کرد پیش از موعد مقرر و زمان پیش‌بینی شده نسبت به اتمام خط دوم اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از خرید و ورود دستگاه حفاری تونل‌های خط دوم مترو و ورود قطعات و تجهیزات جانبی آن به تبریز خبر داد و افزود: 60 درصد مراحل سفارش، خرید و تحویل دستگاه دوم حفاری نیز از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) انجام گرفته و در صورت حمایت‌های لازم دستگاه حفاری دوم نیز به زودی وارد تبریز خواهد شد تا مراحل اجرای تونل‌های دوقلوی این خط نیز تسریع شود.

وی خاطرنشان کرد: خط دوم قطار شهری تبریز به طول 22 کیلومتر و 400 متر با پیش‌بینی 20 ایستگاه طراحی شده و برای اجرای آن طی هفت سال برنامه ‌زمان‌بندی شده است.

غفور در عین حال گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) حمایت و پشتیبانی کامل خود از این خط را اعلام می‌کند و با تیمی کارآمد و متخصص پای کار این پروژه خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه از تبریز به‌عنوان قطب اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور یاد و تأکید کرد: کمک به توسعه پایدار این شهر وظیفه قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و ما امیدواریم در مقابل مردم شریف این شهر روسفید شویم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول