اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر:

راهیان نور محل تلاقی دل‌های سوخته است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر استان قزوین راهیان نور را محل تلاقی دل‌های سوخته برشمرد.

راهیان نور محل تلاقی دل‌های سوخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانشجویان پیام نور و علمی کاربردی استان قزوین که در حسینیه شهید مطهری سپاه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برای رسیدن به مکتب شهدا و دلدادگی آنها، باید به خانه‌تکانی دل‌ها بپردازیم که این خانه‌تکانی فقط با زدودن غبار از دل‌ها میسر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راهیان‌ نور دعوت ویژه شهدا از مردم است، افزود: شهدا با پاک کردن دل‌ها و لبیک گفتن به ندای خداوند، با حضرت حق معامله کردند و آنها قطعه‌ای از کشور را برای دلدادگی خود انتخاب کردند که هر کس به آنجا برود، گرد و غبار از دلش پاک می‌شود.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین با اشاره به اینکه راهیان نور محل تلاقی دل‌های سوخته و آزادی‌خواه به خداوند است، خاطر نشان کرد: شهدا با نثار خون‌هایشان و معامله با خداوند به جامعه و کشورمان آبرو دادند و به جامعه و مردم آن زندگی بخشیدند.

رضوانی با اشاره به خطبه 183 از نهج‌البلاغه در خصوص شهدا و معامله آنها با خداوند تصریح کرد: معامله خون شهدا و ملاقاتشان با خداوند بدون اجر و ثواب نیست و توجه شهدا به واجبات و تلاوت قرآن و جهاد در راه خداوند و اعتماد به رهبری و حمایت از ولایت و مبارزه با دشمنان از اهم ویژگی شهدا در کلام حضرت علی(ع) است که شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس و پیروی از ولایت و رهبری به این کلام مولی علی (ع) جامه عمل پوشاندند.

وی با اشاره به جنگ نرم و تبعات آن اظهار کرد: جنگ نرم، جنگ افکار و عقیده است و به فرمان مقام معظم رهبری، دانشجویان، افسران جنگ نرم هستند و در این مسیر باید با اعتماد به رهبری و با ارتقای سطح افکار و عقیده خود و پیروی از آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت در این نبرد پیروز شوند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول