اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مازندران

نخستین سامانه قرآنی کشور راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: نخستین سامانه اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی کشور (شامخ 114) در مازندران راه‌اندازی شد.

نخستین سامانه قرآنی کشور راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نخستین شبکه‌بندی اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی کشور در استان مازندران با عنوان شامخ 114 پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران رونمایی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران در مراسم شبکه‌بندی اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی کشور در استان با تاکید بر این مطلب که استفاده از فناوری‌های مختلف در فعالیت‌های دینی و قرآنی باید مورد توجه قرار گیرند، گفت: این شبکه ارتباطی با آدرس shamekh114.ir در اختیار علاقمندان قرار دارد.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان از امکانات این شبکه ارتباطی خبر داد و ادامه داد: آمار مراکز، مربیان، قرآن‌آموزان و طرح‌ها بخشی از امکانات این سامانه است.

وی به قابلیت‌های پایگاه اطلاع‌رسانی شامخ اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط پایدار و سریع، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، دقت بالا و عدم بروز خطا در اطلاعات، بخشی از قابلیت‌های این پایگاه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران استفاده از شامخ را موجب اعتلای فعالیت‌های قرآنی توصیف کرد و افزود: این شیوه جمع‌آوری اطلاعات و به روز بودن در سطح کشور نادر است و مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی باید در استفاده از این طرح همکاری کاملی داشته باشند و اداره کل تبلیغات اسلامی را در دستیابی به اهداف این طرح یاری دهند.

وی از همراهی و همکاری استاندار و مسئولان استانی در حوزه روستایی تقدیر کرد و اذعان داشت: افزایش سهمیه از 33 خانه قرآنی به بیش از 100 خانه قرآنی که از تلاش‌های مدیرکل روستایی استانداری است، شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول