اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فوتبال بانوان نوجوانان زیرگروه کشور؛

تیم‌های فوتبال نوجوانان شیراز و کاشان صعود کردند

خبرگزاری فارس: رقابت‌های فوتبال نوجوانان زیرگروه کشور با صعود تیم‌های شهید حفر شیراز و شهرداری کاشان از گروه هشت به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال نوجوانان شیراز و کاشان صعود کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز پایانی رقابت‌های فوتبال نوجوانان زیرگروه کشور دو دیدار برگزار شد و در پایان نتایج زیر به دست آمد:

شهرداری کاشان 2 – سپاهان‌هونجان شهرضا 1

شهدا حفر شیراز 5 – حافظ شیراز 2

به این ترتیب در پایان این رقابت‌ها تیم‌های فوتبال شهدا حفر شیراز و شهرداری کاشان به عنوان تیم‌های نخست و دوم به مرحله دوم بازی‌ها صعود کرده و تیم فوتبال آینده‌سازان نیز مقام سومی را به خود اختصاص داد و از صعود بازماند.

رقابت‌های فوتبال نوجوانان زیرگروه کشور با حضور تیم‌های شهرداری کاشان، جاوید کاشان، شهدا حفر شیراز، سپاهان هونجان شهرضا، حافظ شیراز، البرز اصفهان و آینده‌سازان ذوب‌آهن به مدت هفت روز در شهرستان لنجان اصفهان برگزار شد.  

*پایان دور رفت رقابت‌های فوتسال دسته اول بانوان

در پایان دور رفت رقابت‌های فوتسال دسته اول بانوان اصفهان، هیئت فوتبال اصفهان در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش فارس، در پایان دور رفت این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های هیئت فوتبال استان اصفهان، شهرداری اشکنان، پالایش گاز ایلام، شهید منصوری قرچک، شمشاد دلیجان شوراشهر شهریار، شهرداری تبریز و جامعه اسلامی کارگران آذربایجان‌شرقی به مدت هفت هفته برگزار شد، تیم هیئت فوتبال استان اصفهان با چهار برد، سه باخت، 35 گل‌زده، 29 گل‌خورده و کسب 12 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در هفته پایانی دور رفت رقابت‌های فوتسال دسته اول بانوان هیئت فوتبال اصفهان موفق شد میزبان خود تیم جامعه اسلامی کارگران آذربایجان‌شرقی را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو بردارد، فاطمه عادلی، فاطمه قربانی و کیمیا مختاری گل‌های نماینده اصفهان را در این دیدار به ثمر رساندند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول