اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله محمدی‌اصفهانی:

حضور کاروان‌های راهیان نور در کنار مهمانان نوروزی برای آبادان نعمت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: حضور کاروان‌های راهیان نور در کنار مهمانان نوروزی بسیار ارزشمند و برای آبادان یک نعمت الهی است.

حضور کاروان‌های راهیان نور در کنار مهمانان نوروزی برای آبادان نعمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان آیت‌الله عبدالله محمدی‌اصفهانی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر در محل مصلای ثامن‌الائمه با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در طول سه دهه عمر پر برکتش اظهار کرد: 33 سال کار آمدی نظام مقدس اسلامی الگویی برای مقابله با سلطه‌گری بیگانگان است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به خاطر ایستادگی ملت بزرگ ایران، جمهوری اسلامی سرمشق انسان‌های ترقی خواه جهان تبدیل شده است.

امام جمعه آبادان در ادامه تصریح کرد: کشورهای مظلوم باید با الگو‌پذیری از جمهوری اسلامی در جهت حق گام بردارند و در راستای این مهم تلاش ویژه کنند.

محمدی‌اصفهانی اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی همواره در جهت رفاه مردم گام برداشته و در این راستا از هیچ خدمتی فرو گذار نکرده است و ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی نیز در مقاطع مختلف و حساس نیز پاسخ این زحمات را بطور شایسته داده است.

خطیب جمعه آبادان در ادامه با اشاره به قرار داشتن در آستانه عید نوروز و حضور کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی از اقصی نقاط ایران اسلامی  از مردم آبادان خواست تا صمیمانه پذیرای آنها باشند.

وی حضور این کاروان‌ها را در کنار میهمانان نوروزی نعمتی الهی دانست و از مسئولان خواست تا در جهت رفاه حال این زائرین سرزمین نور تلاشی مضاعف کنند.

محمدی‌اصفهانی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی سیستم دیبجتال شبکه محلی آبادان عملکرد صدا و سیمای مرکز آبادان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این رسانه در میان مردم جایگاه ویژه‌ای دارد و با توجه به قرار داشتن در نقطه صفر مرزی می‌تواند در عرصه فرا منطقه‌ای نیز نقشی مؤثر داشته باشد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول