اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کازرون:

کشورهای اسلامی از قدرت‌های پوشالی استکبار نهراسند

خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه کازرون با بیان اینکه جهان استکبار و غرب با معیارهای دوگانه خود به ظلم و ستم در کشورهای اسلامی و منطقه ادامه می‌دهند، گفت: کشورهای اسلامی از قدرت‌های پوشالی استکبار نهراسند.

کشورهای اسلامی از قدرت‌های پوشالی استکبار نهراسند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهار داشت: از یک طرف اسرائیل در غزه و از طرف دیگر وهابیت از خدا بی‌خبر در عربستان جنایات وحشیانه خودشان را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه وهابیان نه شیعیان و نه اهل سنت را قبول ندارند افزود: این گروه به سرکردگی آمریکا هر روز به جنایاتشان در کشورهای اسلامی ادامه می‌دهند و کارشان به جایی رسیده که به کتاب مقدس نیز توهین می‌کنند.

عزمی در ادامه پیشرفت‌های علمی، نظامی و هسته‌ای و نیز دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را بزرگ‌ترین پاسخ برای این جنایتکاران عنوان کرد و گفت: از روی عمل به آمریکا و مزدورانش ثابت کردیم که از ابهت‌های پوشالی ترس و واهمه نداریم و نیز به دنیای اسلام می‌گوییم که از این قدرت‌های میان‌تهی نهراسند.

امام جمعه موقت کازرون تصریح کرد: ظلم و ستم ظالمان ماندگار نیست و همین که به اوج خود برسد متزلزل می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنانش ضمن تبریک فرا رسیدن عید باستانی؛ این ایام را بهترین فرصت برای دید و بازدید و صله رحم بیان کرد و ادامه داد: چه خوب است که شادی‌هایمان را با آنهایی که مشکل مالی دارند و گرفتار هستند تقسیم کنیم.

عزمی فصل بهار را بهترین درس برای خداشناسان بیان و اضافه کرد: همان طوری که خداوند طبیعت بی‌آب و علف را به بهاری زیبا مبدل می‌کند، همین طور مردگان را در روز قیامت محشور می‌کند.

خطیب نماز جمعه موقت کازرون خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی نسبت به مؤمن امری نیست که به سادگی از آن گذشت و فقط به فکر خودمان باشیم و باید همواره به فکر مشکلات مؤمن بوده و برای برطرف کردن آنها تلاش کنیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول