اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین خبر داد

رشد بیش از 54 درصدی اعتبارات عمرانی قزوین در سال 91

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین رشد اعتبارات عمرانی استان قزوین در سال آینده را بیش از 54 درصد ذکر کرد.

رشد بیش از 54 درصدی اعتبارات عمرانی قزوین در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، مجید نادری در همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین با اشاره به رشد اعتبارات عمرانی استان قزوین در سال 91 اظهار کرد: با این افزایش اعتبار عمرانی می‌توان گام‌های مؤثرتر و بهتری را در راستای توسعه استان برداشت.

وی با اشاره به اینکه در سالی که گذشت اقدامات خوب و مؤثری در سطح استان قزوین انجام شده، عنوان کرد: سال 90، یک سال پرکار و پرتلاش برای مجموعه استان خصوصا معاونت برنامه‌ریزی استانداری قزوین بود.

نادری با بیان اینکه در تعیین اولویت‌های کاری در سال 91 یک ضرورت مهم و انکارناپذیر وجود دارد، تصریح کرد: در تعیین اولیت‌های کاری استان از تمام مدیران استان در سطوح مختلف استفاده می‌شود.

وی به اجرای پروژه‌های مختلف در سطح استان به منظور توسعه استان قزوین اشاره و بیان کرد: یکی از اولویت‌های کاری مهم استان در سال آینده اجرایی کردن مصوبات سومین سفر استانی هیئت دولت به قزوین است.

نادری با تأکید بر اجرایی کردن هرچه سریع‌تر مصوبات سومین سفر استانی هیئت دولت به قزوین خاطرنشان کرد: تا اجرایی نشدن مصوبات این سفر در استان از تعریف پروژه‌های جدید خودداری می‌شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول