اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات نوروزی قم:

150 کپسول آتش‌نشانی به خودروهای امداد در ایام نوروز تحویل داده شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات نوروزی گفت: تعداد 150 کپسول آتش‌نشانی به خودروهای امداد برای موارد اضطراری تحویل داده شده است.

150 کپسول آتش‌نشانی به خودروهای امداد در ایام نوروز تحویل داده شد

جواد دلاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه پلیس راهور با تجهیزات کامل آماده مدیریت محورهای استان است اظهار داشت: پلیس راه برای کنترل بهتر جاده‌ها در نقاط پرحادثه مستقر شده و جاده‌ها را به صورت نامحسوس کنترل می‌کند.

وی ادامه داد: محدودیت‌ها در ایام اوج تردد هماهنگ‌ شده است و تردد کامیون‌ها و وسایط نقلیه سنگین در این ایام با محدودیت همراه است.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به افزایش ظرفیت پارکینگ‌های اطراف حرم خاطر نشان کرد: پارکینگ میدان امام خمینی(ره) ظرفیت پذیرش هزار و 500 دستگاه سواری را داشته که تا پایان سال هماهنگی‌های لازم برای استفاده از این ظرفیت صورت می‌گیرد.

دلاوری با اشاره به وجود مشکلاتی در بهسازی داخل پارکینگ‌ها در سال گذشته گفت: برای این منظور تابلوهایی در نظر گرفته شده است تا از ازدحام ورود و خروج خودروها جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در سطح شهر نیز به منظور کنترل بحث ترافیک مجوز حفاری داده نشده است.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات نوروزی گفت: تعداد 150 کپسول آتش‌نشانی به خودروهای امداد برای موارد اضطراری تحویل داده شده است تا خودروهای امدادی به عنوان آتش‌نشان عمل کنند.

ستاد تسهیلات زایران استان قم با تشکیل 13 کمیته از جمله کمیته نظارت بر مساجد و نمازخانه‌ها، بهداشت و درمان، حمل و نقل و ترافیک، تنظیم بازار و توزیع ارزاق، مالی ـ پشتیبانی، نظارت بر اماکن اقامتی، خدماتی و زیارتی، خدمات شهری و رفاه عمومی، اسکان، کمیته فرهنگی و تبلیغات، اطلاع‌رسانی و ارزیابی و هماهنگی و با هدف خدمت‌رسانی و تسهیل زائران و مسافران نوروزی استان قم کار خود را از 25 اسفند ماه آغاز کرد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول