اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز- 74

هلال‌احمر هنوز در محدوده پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان نیست

خبرگزاری فارس: بخشدار امامزاده عبدالله(ع) مازندران گفت: اکیپ هلال‌احمر هنوز در محدوده بخشداری امامزاده عبدالله و پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان مستقر نشده است.

هلال‌احمر هنوز در محدوده پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان نیست

یحیی عسگری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل گفت: بخش امامزاده عبدالله آمل با دارا بودن گردشگر ثابت و تردد بیش از حد وسایل نقلیه در محورهای منتهی به این بخش در نوروز مواجه است.

عسگری‌پور ابراز داشت: هلال‌احمر تمهیدی برای خطرات احتمالی و استقرار تیمش در این محدوده نکرده است.

این مسئول با بیان اینکه امامزاده عبدالله آمل یکی از اماکن مهم گردشگرپذیر در طول سال است، خاطرنشان کرد: گردشگران و زائران هیچ مشکلی بابت اقامت مناسب ندارند.

وی یادآور شد: پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان در محدوده این بخش، جاذبه مهم گردشگری مازندران است و اقامتگاه اولیه مسافران در شهر آمل به شمار می‌رود اما خبری از نیروهای هلال‌‌احمر در این محدوده نیست.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) با تاکید بر اینکه بخش به دلیل دارا بودن یکی از امامزادگان واجب‌التعظیم استان در کشور شناخته شده، یادآور شد: این بخش در ایام تعطیلات شاهد اقامت بسیاری از مسافران و زائران است.

وی با اشاره به کوهستانی بودن این بخش تاکید کرد: کوهستانی بودن بخش و دارا بودن همزمان رودخانه و جنگل، این بخش را به یکی از جاذبه‌های دیدنی مازندران تبدیل کرده است.

به گفته وی، نیاز به سازمان‌های حمایت‌‌کننده در این بخش به خوبی احساس می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: تنها دغدغه ما در این مسیر استقرار نیرو‌های هلال‌احمر است تا گردشگران در صورت بروز حوادث بین جاده‌ای در این منطقه نگران نبوده و با خاطره خوش از زیبایی‌های مادی و معنوی بخش امامزاده عبدالله آمل لذت ببرند.

انتهای‌ پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول