اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

نیازمند بانک اطلاعاتی منابع انسانی هستیم / نخبه‌گرایی، شایسته‌سالاری را به ارمغان می‌آورد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب کاشان و آران و بیدگل در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: برای قراردادن افراد شایسته در مسئولیت‌ها، نیازمند ایجاد یک بانک اطلاعاتی منابع انسانی جامع هستیم.

نیازمند بانک اطلاعاتی منابع انسانی هستیم / نخبه‌گرایی، شایسته‌سالاری را به ارمغان می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباسعلی منصوری آرانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل شناسایی پتانسیل‌های انسانی منطقه باید یک بانک اطلاعاتی جامع از ظرفیت‌های انسانی تهیه کرد و سپس با مشاهده توانمندی‌ها، تجربه‌ها و تخصص‌ها افراد شایسته برای واگذاری وظایف و مسئولیت‌ها گزینش و انتخاب شوند.

وی از بین رفتن استعدادها و نیروهای توانمند را بزرگترین آسیب نادیده گرفتن شایسته‌سالاری دانست و گفت: نخبه‌گرایی اصلی است که شایسته‌سالاری را به ارمغان آورده و موجب بهره‌گیری درست از ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی مستعد می‌شود.

نماینده منتخب کاشان و آران و بیدگل در مجلس نهم شورای اسلامی استفاده از نظرات و دیدگاه‌های متخصصان را روشی مناسب برای پیش‌برد اهداف خود عنوان و تصریح کرد: استفاده از نیروی متخصص در امور برنامه‌ریزی و اجرایی کشور می‌تواند از اشتباهات مدیریتی کاسته و مسئولان در اتخاذ یک تصمیم درست یاری کند.

منصوری آرانی در ادامه با تأکید بر لزوم اجرای برنامه پنجم توسعه در منطقه به عنوان یک الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی نظیر بهره‌مندی از فرهنگ تمدن‌ساز، مهد تشیع بودن و مؤلفه‌های علمی و صنعتی که در این منطقه وجود دارد به همراه اهدافی که در برنامه پنجم توسعه پیش‌بینی شده است می‌توان یک الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت متناسب با شرایط فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و اجتماعی منطقه ارائه کرد.

وی توسعه صنعت توریسم در کاشان و آران و بیدگل را یکی از برنامه‌های خود در راستای اجرایی کردن برنامه پنجم توسعه ذکر و خاطرنشان کرد: این منطقه به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و مذهبی می‌تواند یک نقطه مناسب برای توسعه صنعت توریسم به خصوص توریسم مذهبی بوده و از این ظرفیت فوق‌العاده بیش از شرایط کنونی در رونق اقتصادی و فرهنگی منطقه استفاده شود.

منصوری آرانی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئله آب و بودجه شهرستان به عنوان دغدغه‌های مهم منطقه نام برد و گفت: بحران کم‌آبی و بحث بودجه شهرستان به دلیل ارتباط تنگاتنگ با زندگی مردم منطقه دو موضوعی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی حقوق‌های معوقه، بیکاری و بحث بیمه از مهمترین مشکلات جمعیت کارگری کاشان به شمار می‌رود که باید نسبت به برطرف کردن آن اهتمام جدی صورت گیرد.

وی همچنین حضور مؤثر در کمیسیون‌ها را یکی از برنامه‌های آتی خود در مجلس شورای اسلامی ذکر و بیان کرد: با توجه به تخصص و تجاربی که داشته‌ام کمیسیون دفاع و سیاست خارجی به همراه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی می‌تواند محل مناسبی برای فعالیت و خدمت دوران نمایندگی باشد.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول