اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری رشت:

عمران و آبادانی مهمترین خواسته شهروندان رشت است

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری رشت گفت: عمران و آبادانی مهمترین خواسته شهروندان و از اهداف ما است.

عمران و آبادانی مهمترین خواسته شهروندان رشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجتبی خدمت‌بین‌دانا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزینه‌های دریافت عوارض از طرف شهرداری همواره برای شهروندان جای سئوال است که این عوارض‌ها چگونه هزینه می‌شود.

وی نقش رسانه‌ها را در این راستا مهم دانست و افزود: برقراری یک تعامل خوب بین شهرداری با رسانه‌ها می‌تواند در آگاه‌سازی شهروندان نقش مهمی داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه مردم باید خود را در کنار شهرداری بدانند تصریح کرد: شهرداری مسئولیت آبادانی شهر را به ‌عهده دارد اما تمیز نگه‌داشتن شهر به عهده شهروندان است.

وی مشارکت و اعتماد مردم را بسیار مهم خواند و افزود: شهردار باید با مردم در تعامل باشد ضمن اینکه در کشورهای دیگر نفوذ شهردار بسیار زیاد است.

خدمت‌بین‌دانا ترمیم حفره‌های ناشی از کنده‌کاری‌های آسفالت در سیستم یکپارچه شهر را از جمله اقدام‌ها ذکر کرد و اذعان داشت: در کوچک‌ترین مسایل هزینه‌ها بالا رفته اما مبلغ عوارضی که در واقع نباید از شهروندان بگیریم زیاد نشده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری باید به طرف درآمدهای پایدار برود، اظهار داشت: سیستم درآمدی شهرداری باید اصلاح شود و به طرف درآمدهای پایدار پیش رود.

سرپرست شهرداری رشت تمام انتقادهای رسانه‌ها را  سازنده نامید و یادآور شد: خواسته‌ ما ارتباط بیشتر با رسانه‌هاست تا با کمک یکدیگر مشکلات و مسایل مردم را بیشتر و بهتر برطرف کنیم.

وی، با اشاره به مدت 35 روزه تصدی خود در سرپرستی شهرداری رشت، ابراز داشت: در این مدت با توجه به مشکلات و اوضاع درآمدی خود توانسته‌ایم درآمدهای شهرداری را وصول و مطالبات کارکنان را پرداخت کنیم و این امر موجب ایجاد یک محیط همدلی در شهرداری رشت شد.

خدمت‌بین‌دانا با تصریح بر اینکه هدف همه ما عمران و آبادانی شهر رشت است، خاطرنشان کرد: عمران و آبادانی مهمترین خواسته شهروندان است.

وی از بازسازی پارک سبزه میدان رشت در آینده خبر داد و افزود: در آینده پارک سبزه میدان به گونه‌ای بسیار زیبا و شاداب درست می‌شود.

این مسئول با اشاره به فعالیت حدود 4 هزار نفر در بخش عمران و خدماتی شهرداری رشت، بیان داشت: این افراد شهر 800 هزار نفری رشت را پوشش داده و رضایت نسبی را ایجاد کرده که کاری ارزشمند است.

وی، جمع‌آوری متکدیان، بهبود و پاکسازی معابر اصلی رشت را از جمله اقدام‌های شهرداری رشت در آستانه عید نوروز عنوان کرد و از افتتاح چمن مصنوعی پارک قدس رشت و میدان انتظام این شهر تا 12 فروردین سال91 خبر داد.

خدمت‌بین دانا، فعال شدن دو تلویزیون شهری رشت و توزیع 20 هزار بروشور راهنمای مسافران را از دیگر اقدام‌ها در عید نوروز ذکر کرد.

وی با بیان اینکه شهر رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، متذکر شد: کمپینگ‌های بوستان ملت و تالاب عینک آماده پذیرایی از مهمانان است.

سرپرست شهرداری رشت از پیشرفت 60 درصدی رصدخانه رشت خبر داد و افزود: با اتمام این رصد خانه منطقه عینک رشت با تالاب بی‌نظیر و مستقلی که آب هیچ رودخانه‌ای به آن نمی‌ریزد دارای چشم‌انداز و زیبایی خاصی در جذب گردشگر می‌شود.

وی به توزیع میوه شب عید در هشت نقطه سطح شهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: همزمان با تحویل سال نو هدیه‌ای به نخستین مسافر که وارد شهر رشت شود اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول