اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تولید لوح فشرده و نقشه گردشگری محقق شد

توزیع جاذبه‌های گردشگری آبپخش و دشتستان بین مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از توزیع لوح فشرده جاذبه‌های گردشگری دشتستان و آبپخش بین مسافران نوروزی خبر داد.

توزیع جاذبه‌های گردشگری آبپخش و دشتستان بین مهمانان نوروزی

مصطفی رضایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: همزمان با‌ آغاز سال 1391 و ورود پرشور مسافران نوروزی در آبپخش فعالیت‌های شورای اسلامی شهر آبپخش و ستاد تسهیلات سفر این بخش به نحوی مطلوب آغاز شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری آبپخش از مهم‌ترین مسائلی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش از ماه‌ها پیش مورد توجه قرار داده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

رضایی بیان داشت: تولید لوح فشرده معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر آبپخش و فعالیت‌های عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در سال 90 با همکاری تهیه‌کنندگان صدا و سیمای مرکز بوشهر از اقدامات شهرداری به منظور معرفی شهر آبپخش است.

وی در همین راستا اضافه کرد: تکثیر یک هزار و 500 نسخه از این لوح فشرده و توزیع آن بین مسافران نوروزی آبپخش از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در نوروز 91 است.

دبیر ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش اذعان داشت: نقشه کروکی شهر آبپخش برای سهولت کار مسافران نوروزی که قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری و اسکان در شهر آبپخش را دارند از تسهیلاتی است که شورای اسلامی شهر آبپخش برای مسافران نوروزی تدارک دیده است.

رضایی با تشریح فعالیت کمپینگ‌های ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش تصریح کرد: توزیع نقشه‌های راهنمای شهرستان دشتستان و راهنمایی مسافران نوروزی در بازدید از آبپخش از مهم‌ترین رئوس اقدامات کمپینگ‌های ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول