اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی:

700 مرکز مرتبط با سفر و گردشگری آذربایجان‌شرقی بازرسی شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: به منظور ایجاد سفری ایمن و راحت برای گردشگران نوروزی، تا روز دوم فروردین از 700 مرکز مرتبط با سفر و گردشگری استان بازدید و بازرسی شد.

700 مرکز مرتبط با سفر و گردشگری آذربایجان‌شرقی بازرسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز تراب محمدی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراکز خدمت‌رسانی به گردشگران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ناظران و بازرسان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با شدت بخشیدن به بررسی‌ها و نظارت‌های خود در تعطیلات نوروز، به طور مداوم بر عملکرد مراکز مرتبط با سفر و گردشگری استان ناظر هستند.

وی با تاکید بر سخت‌گیری اعمال شده در نظارت بر عملکرد این مراکز، خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته، 212 مورد تذکر کتبی برای متخلفان صادر شده است.

محمدی تصریح کرد: غذاخوری‌های بین راهی، آژانس‌های مسافرتی و مراکز اقامتی هتل‌ها و مهمانپذیرها، مراکز خدماتی و مجتمع‌های بین راهی‌های استان، مراکزی هستند که در مدت نوروز به شکل جدی و مداوم مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی یادآور شد: شکایات و نظرات مردمی هم یکی از مواردی است که ناظران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با توجه به آنها مراکز متخلف را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و سامانه پیام کوتاه 300001838 نیز آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات گردشگران است.

محمدی تصریح کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی، گشت‌های محسوس و نامحسوس ناظرین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حال بررسی عملکرد تمام بخش‌های مرتبط با گردشگری هستند و با پیگیری شکایات و گفته‌های مردمی و حمایت‌های قضایی و انتظامی برای ایجاد سفری بدون مشکل برای عموم هموطنان تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: گردشگران نوروزی می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد خود را از مجموعه‌های خدماتی استان با شماره تلفن‌های 09669 و  5546040 ـ 0411 در میان گذاشته و به ارتقای سطح خدمات گردشگری کمک کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول