اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی کرمان خبر داد

رشد 23 درصدی بازدید از جاذبه‌های کرمان

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: تاکنون رشد 23 درصدی بازدید از جاذبه‌های استان کرمان در نوروز امسال محقق شده است.

رشد 23 درصدی بازدید از جاذبه‌های کرمان

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: استان کرمان برای پذیرش موج سوم مسافران نوروزی آمادگی لازم را دارد.

افضلی ادامه داد: موج سوم مسافران نوروزی طبق روال سال‌های گذشته از ششم فروردین ماه آغاز می‌شود.

این مسئول بیان داشت: بدون شک ناپایداری هوا در استان‌های شمالی و غربی کشور بر حجم مسافران نوروزی در استان کرمان در ایام مذکور می‌افزاید.

وی آماده‌سازی و تجهیز سالن‌های ورزشی برای بهره‌گیری در مواقع ضروری را از تمهیدات ستاد تسهیلات نوروزی برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر 67 هتل، مهمانپذیر، پانسیون و خوابگاه در کنار مراکز آموزشی و مدارس، میزبان مسافران نوروزی در استان کرمان هستند.

افضلی اضافه کرد: آغاز فعالیت نهادها و دستگاه‌های دولتی در کنار شمار گسترده مسافران نوروزی بر ترافیک شهرهای مسافرپذیر استان کرمان می‌افزاید.

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان متذکر شد: از هم‌استانی‌های عزیز درخواست می‌شود با توجه به حضور گسترده مسافران نوروزی‌ حداکثر تلاش خود را برای کاستن از بار ترافیک مسیرهای پر رفت و آمد انجام دهند.

این مسئول با اشاره به رشد 23 درصدی بازدید از جاذبه‌های استان کرمان در نوروز امسال اذعان داشت: بدون شک سال 91 بهار گردشگری را برای استان کرمان به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول