اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/خراسان جنوبی نگین کویر ایران/

جوان: 500 هزار مسافر وارد فردوس شدند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فردوس از ورود تعداد 500 هزار نفر مسافر طی چند روز گذشته به شهرستان فردوس خبر داد.

جوان: 500 هزار مسافر وارد فردوس شدند

محمدعلی جوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: از 28 اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین‌ماه سال جاری بیش از 95 هزار و 400 نفر در اماکن مختلف سطح شهرستان فردوس اسکان یافتند.

وی گفت: به منظور استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی بیش از 35 مدرسه با 212 کلاس درس آماده و در اختیار مسافران نوروزی قرار داده می‌شود که ظرفیت این کلاس‌ها هر شب نیز تکمیل است.

جوان افزود: علاوه بر یک هتل و سه مهمانپذیر تعداد پنج هیئت مذهبی در فردوس و اسلامیه برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار فردوس تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان فردوس و عبور حجم بالای مسافر از این شهرستان تعداد 250 تخته چادر در چهار کمپ اسکان شامل امامزادگان، آبگرم معدنی، مسجد جامع قدیم و میدان بسیج اسلامیه راه‌اندازی و تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به وجود بیش از 186 اثر تاریخی در شهرستان فردوس یادآور شد: بسیاری از مسافران نوروزی روزانه از اماکن تاریخی سطح شهرستان فردوس از جمله مسجد کوشک، مدرسه علیا، مدرسه حبیبیه و مجموعه تاریخی شهر تون بازدید می‌کنند.

جوان گفت: بیش از 50 درصد آمار مسافران نوروزی به استان خراسان جنوبی مربوط به مسیرهای مواصلاتی به شهرستان فردوس است و بسیاری از مسافران این استان در کمپ‌های اسکان شهرستان فردوس مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول