اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/خراسان جنوبی نگین کویر ایران/

اقبال: فضاهای اقامتی فردوس مملو از مسافر است

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: فضاهای اقامتی فردوس مملو از مسافر بوده و روند خدمات‌رسانی علی‌رغم افزایش مسافرت‌ها رضایت‌بخش است.

اقبال: فضاهای اقامتی فردوس مملو از مسافر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس اقبال صبح امروز در بازدید از اماکن اقامتی فردوس اظهار داشت: این شهرستان دارای چهار واحد اقامتی با تعداد 145 تخت و 10 واحد پذیرایی است.

وی ادامه داد: برای رفاه حال مسافران نوروزی سه کمپ اقامتی در نظر گرفته شده، ستاد اسکان شهرستان با دو پایگاه مرکزی در فردوس و اسلامیه دارای 29 مدرسه در فردوس و پنج مدرسه در اسلامیه جمعا با 208 کلاس درس به اضافه خانه معلم، ‌خوابگاه دانش‌آموزی اسلامیه، مجموعه سالن ورزشی لاله‌های سرخ مشغول ارائه خدمات به مسافران هستند.

فرماندار فردوس گفت: علاوه بر این‌ها خوابگاه‌های دانشجویی و هیئت‌های مذهبی فردوس و اسلامیه نیز در زمینه اسکان همکاری دارند و آماده پذیرایی از زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و مسافران نوروزی هستند.

اقبال با بیان اینکه فردوس در مسیر سفر زائران امام هشتم(ع) قرار دارد، تاکید کرد: از جمله برنامه‌های دیگر ستاد تسهیلات سفر ایجاد بازارچه صنایع دستی و سوغات محلی در جوار امامزادگان است که با استقبال مسافران همراه بوده است.

وی به آبگرم معدنی فردوس اشاره کرد و افزود: این مجموعه در روزهای اخیر میزبان خیل عظیمی از مسافران بود.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول