اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

اسکان 280 هزار میهمان نوروزی در مدارس آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از اسکان 280 هزار نفر در قالب میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در مدارس شهرستان خبر داد.

اسکان 280 هزار میهمان نوروزی در مدارس آبادان

حبیب‌اله رمضانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: از ابتدای سال نو تاکنون آموزش و پرورش آبادان شاهد اسکان بی‌سابقه میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در مدارس شهرستان بوده و تا این تاریخ در حدود 280 هزار نفر به عنوان مسافر نوروزی به آبادان در کلاس‌هایی که به منظور استقبال از این افراد آماده شده‌است مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به امکانات موجود در این کلاس‌ها گفت: در همین راستا تمام کلاس‌هایی که برای پذیرایی و اسکان این میهمانان درنظر گرفته شده‌ مجهز به تجهیزات و امکانات مورد نیاز و ضروری از قبیل تلویزیون، یخچال، فرش و غیره شده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در ادامه به راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی هوشمند در ستاد اسکان اشاره و تصریح کرد: در سالن پذیرش ستاد اسکان آموزش و پرورش علاوه بر راه اندازی سیستم نوبت‌دهی هوشمند، با برپایی شبکه اینترنت بی‌سیم توسط واحد فن‌آوری این اداره شرایط کاربری اینترنت برای میهمانان نوروزی در زمان انتظار فراهم آمده‌است.

رمضانی افزود: سیستم نوبت‌دهی و فراخوانی هوشمند برای رفاه حال فرهنگیان و میهمانان نوروزی مستقر در مدارس آبادان راه‌اندازی شده و نشان‌دهنده اهمیتی است که به وقت میهمانان می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر استفاده از اینترنت پرسرعت در سالن ستاد اسکان تصاویر شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال صدا و سیما نیز از طریق دستگاه دیتا پروژکتور برای میهمانان نوروزی به نمایش درمی‌آیند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در خصوص تشکیل ستاد اسکان نوروزی در این اداره اظهار کرد: ستاد اسکان فرهنگیان از اوایل اسفند ماه سال 90 با تشکیل کمیته اسکان زیر نظر ریاست این اداره به منظور ساماندهی و استقبال هرچه بهتر و شایسته از فرهنگیان و میهمانان نوروزی کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

رمضانی در پایان گفت: ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش آبادان با تجهیز بالغ بر 100 آموزشگاه در سطح شهرستان با تجهیزات موردنیاز اقدام به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی کرده‌است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول