اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید فرماندار دماوند مطرح شد

پارکینگ زائران امامزاده هاشم (ع) نامناسب است

خبرگزاری فارس: در بازدید فرماندار دماوند از وضع خدمات‏رسانی به مسافران نوروزی مطرح شد که پارکینگ زائران امامزاده هاشم (ع) در این شهرستان نامناسب است.

پارکینگ زائران امامزاده هاشم (ع) نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، فرماندار شهرستان دماوند از ابتدای سال جاری به صورت روزانه به منظور بررسی در خدماتی که به میهمانان و مسافران نوروزی در سطح شهرستان ارائه می‏شود، از اماکن اقامتی، ایستگاه‏های امداد و نجات، پایگاه‏های پلیس و راهدارخانه‏ها بازدید می‏کند.

در همین راستا فرماندار شهرستان دماوند به همراه معاون عمرانی خود و شهردار دماوند ضمن بازدید از سطح شهر و محل برپایی چادرهای اقامتی و پایگاه امداد و نجات هلال احمر مستقر در منطقه چنار شرق، از منطقه امامزاده هاشم (س) که محل عبور بسیاری از هم‏وطنان ماست بازدید کرد.

در این بازدید محل پارکینگ مورد استفاده زائران و مسافرانی که آستانه مقدس امامزاده هاشم (ع) را برای زیارت و استراحت انتخاب می‏کنند، نامناسب ارزیابی شد.

به منظور رفاه بیشتر مسافران به دستور فرماندار شهرستان دماوند، شهرداری‏های دماوند و رودهن نسبت به مناسب‏سازی این محل، جمع‏آوری زباله و استقرار سطل‏های جدید زباله اقدام می‏کنند.

همچنین قرار است برای بررسی اقدامات انجام شده بازدید دیگری توسط فرماندار دماوند از این محل و دیگر مناطق صورت گیرد.

به گزارش فارس؛ همچنین فرماندار شهرستان دماوند با اهدای گل از میهمانان نوروزی استقبال کرد.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد فرماندار شهرستان دماوند در مراسمی که به مناسبت سال جدید در ورودی شهر دماوند و با حضور مسئولان برگزار شد، با اهدای گل از میهمانان نوروزی شهرستان دماوند استقبال کرد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول