اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد استان زنجان خبر داد

نظارت بر واحدهای تولیدی زنجان در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: در ایام نوروز نظارت ویژه‌ای بر واحدهای تولیدی و خدماتی در استان زنجان صورت می‌گیرد.

نظارت بر واحدهای تولیدی زنجان در ایام نوروز

داود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف توسط اداره کل استاندارد استان زنجان اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که به صورت ویژه توسط این اداره کل اجرا می‌شود، اجرای طرح "طه" است.

وی با اشاره به اینکه حفظ و ارتقای سلامت عمومی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در جامعه از اهداف اجرای طرح "طه" است افزود: منظور از اجرای طرح "طه" اجرای هماهنگ استانداردسازی است.

مدیر کل استاندارد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح "طه" با انجام نمونه‌گیری از واحدهای تولیدی انجام می‌شود افزود: همچنین در زمینه واحدهای خرید و مراکز عرضه و فروش نیز نمونه‌برداری‌ها از کالاهای مورد عرضه صورت می‌گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح "طه" مسئولان اداره کل استاندارد استان زنجان به منظور اجرای منسجم این طرح در قالب یک اکیپ متشکل از 11 گروه مسئولان اجرایی را به شهرستان‌های تابعه استان اعزام و اقدام به بازرسی و نمونه‌برداری‌ از واحدهای تولیدی کرده‌‌اند.

کارگرزاده با اشاره به اینکه اجرای طرح "طه" در بخش‌های مختلف تولیدی صورت می‌گیرد اضافه کرد: نمونه‌برداری از مواد غذایی و کشاورزی، مصالح ساختمانی و سایر اقلام قابل عرضه در مراکز عرضه کالا از جمله اقداماتی است که توسط اداره کل استاندارد استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در اسفند ماه سال گذشته 220 مورد نمونه‌برداری در قالب طرح "طه" انجام شده افزود: از تعداد واحدهای بازرسی شده پنج واحد به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی شده‌اند.

مدیر کل استاندارد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه هدف از انجام نمونه‌برداری‌ها و اجرای طرح‌های مختلف توسط اداره کل استاندارد زنجان ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد است عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته اداره کل استاندارد استان زنجان در این زمینه موفق عمل کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بازرسی از واحدهای تولیدی با همکاری صنایع و معادن، تعزیرات حکومتی استان زنجان و سایر دستگاه‌های نظارتی در این بخش انجام می‌شود اذعان داشت: ناظران و بازرسان در صورت مشاهده تخلف بلافاصله با فرد و یا واحد متخلف برخورد قانونی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول