اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌ جاری

تولید ملی سرلوحه اقدامات آبفای کردستان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از سرمایه ایرانی گفت: این شرکت تولید ملی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار می‌دهد.

تولید ملی سرلوحه اقدامات آبفای کردستان است

علیرضا تخت‌شاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در سالی که گذشت تلاش، همدلی و همراهی کارکنان مجموعه آب و فاضلاب شهری کردستان در تحقق اهداف صنعت آب و فاضلاب قابل تقدیر بوده و قطعا امسال نیز برای تحقق تولید ملی تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه همه ادارات باید در راستای تحقق پیام معظم‌له تلاش کنند، افزود: کارکنان آبفای کردستان با همتی مضاعف تولید ملی را سرلوحه کارهای خود قرار خواهند داد.

وی سال گذشته را سالی سرشار از تلاش و جدیت در عرصه خدمت‌رسانی توصیف کرد و گفت: سال گذشته در سایه عنایت خدا در عرصه عمران و آبادانی به مردم استان خدمات‌رسانی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان یادآور شد: در سال ‌جاری نیز با خلوص نیت، همدلی و روحیه مشارکت طلبی مصوبات و طرح‌های عمرانی و مشکلات مردم اجرایی شود.

تخت‌شاهی به برخی از پروژه‌های اجرا شده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای سنندج و سقز، افتتاح طرح آبرسانی به شهر مریوان، کلنگ‌زنی تصفیه خانه فاضلاب حسن آباد یاسوکند و افتتاح آزمایشگاه پیشرفته و ساختمان اداری تصفیه‌خانه آب سنندج از جمله این طرح‌هاست.

وی همچنین ساماندهی آب و فاضلاب بخشی از نواحی منفصل شهری و شهرهای جدید استان، خدمات‌رسانی آب و فاضلاب به بیش از 8 هزار و 600 واحد مسکن مهر استان، جذب صد درصدی اعتبارات عمرانی و چند پروژه دیگر آماده بهره‌برداری را از جمله پروژه‌های اجرایی سال گذشته بیان کرد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول