اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد سفرهای نوروزی دماوند خبر داد

فعالیت 2 گروه ویژه بازرسی در دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان دماوند از فعالیت دو گروه ویژه بازرسی در دماوند خبر داد.

فعالیت 2 گروه ویژه بازرسی در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند نشستی با حضور فرماندار دماوند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و مسئولان شهرستانی با هدف بررسی کارهای انجام شده در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در شهرستان دماوند تشکیل شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه ضمن تبریک سال نو و تشکر از همه ادارات و نهادهایی که به خدمات‏دهی به مسافران و گردشگران در طول ایام تعطیلات مشغول هستند گفت: این جلسه از سری جلسات ستاد تسهیلات سفر بوده که چهار جلسه آن در شهرستان تشکیل شده است.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد افزود: نتیجه این نشست‏ها برنامه‏ریزی کامل برای استقبال و اسکان از مسافران نوروزی است و ما تا این لحظه سعی کرده‏ایم که میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم.

وی در تشریح برنامه‏های صورت پذیرفته در طول ایام نوروز در شهرستان دماوند افزود: همزمان با حلول سال جدید و در نخستین ساعات از نوروز در محل‏های ورودی شهرستان در مسیر امامزاده هاشم (ع) و پلیس راه گیلاوند، ورودی شهر کیلان و آبسرد با همت شهرداری‏های دماوند، کیلان و آبسرد به همه مسافرانی که وارد شهرستان شدند با اهدای گل و بسته‏های فرهنگی خوش‏آمدگویی صورت گرفت.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: همه دستگاه‏ها همچون پلیس، هلال احمر و اورژانس، راه و ترابری، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، شهرداری‏ها، شبکه بهداشت، صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‏ها و نهادها با برنامه‏ریزی کامل تمام توان خود را برای ایجاد فضایی سرشار از شور و نشاط با اقامتی خاطره‏انگیز و امنیت خاطر مسافران و مردم شهرستان به کار بستند.

وی بیان داشت: دو گروه ویژه بازرسی تعیین شده تا در سراسر شهرستان از اماکن اقامتی، رستوران‏ها، جایگاه‏های سوخت، مراکز درمانی و بهداشتی بازدید به عمل آورند و در صورت وجود مشکل آن را به سرعت اطلاع داده و رفع سازند.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین از آمادگی کامل دستگاه‏های خدمات‏رسان به منظور رفع مشکلات احتمالی در ایام تعطیلات نوروز برای رفاه حال شهروندان خبر داد.

به گزارش فارس پس از اتمام جلسه فرماندار دماوند، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران، معاون عمرانی فرماندار و شهردار دماوند از برخی مکان‏های اقامتی و سیاحتی شهر دماوند بازدید کردند.

انتهای پیام/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول