اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

گروه‌های جهادی 400 نوع خدمت ارائه می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروه‌های جهادی 400 نوع خدمت ارائه می‌کنند.

گروه‌های جهادی 400 نوع خدمت ارائه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری دهلران سردار محمدرضا نقدی در دیدار گروه‌های جهادی در دهلران اظهار داشت: گروه‌ها جهادی در 400 عرصه خدمتی شامل ساخت و ساز منازل محرومان، خدمات پزشکی و دامپزشکی، ترویج و کشاورزی، قرآن آموزی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی همگام و همراه با تخصص جوانان عضو به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: بیش از 400 گروه شامل گروه‌های جهادی دانشگاه‌ها و مساجد در تعطیلات نوروزی در 40 عرصه در کشور فعالیت می‌کنند که 300 گروه از این گروه‌های جهادی، دانشگاهی و 100 گروه نیز مربوط به مساجد است.

وی افزود: بیش از هزار نفر از 25 استان کشور در این گروه‌ها حضور دارند، گروه‌های جهادی با عشق خدمت به مردم از دورترین نقاط کشور یعنی سیستان و بلوچستان تا آذربایجان غربی در خدمت محرومان هستند.

رئیس بسیج مستضعفین به خدمات گروه‌های جهادی در کشور اشاره کرد و افزود: خدا را شکر در کشوری زندگی می‌کنیم که جوانان ما مذهبی و متدین تربیت شده‌اند.

وی گفت: گروه‌های جهادی از نخستین روز تا پایان تعطیلات نوروزی با حضور در مناطق محروم کشور خدمات مورد نیاز به مردم ارائه می‌دهند.

نقدی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 30 خانه محرومان به همت این گروه‌ها در شهرستان دهلران مرمت و بازسازی شده است.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول