اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با مرحله پنجم

4 هزار واحد مسکن مهر در قم به متقاضیان واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم از آماده‌سازی چند واحد مسکن مهر دیگر تا اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: همزمان با مرحله پنجم، 4 هزار واحد مسکن مهر دیگر به متقاضیان واگذار می‌شود.

4 هزار واحد مسکن مهر در قم به متقاضیان واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور در جلسه بررسی زیرساخت‌ها و امور زیربنایی مسکن مهر استان طی سخنانی با اشاره به شعار سال جدید اظهار داشت: پروژه مسکن مهر از مصادیق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و از جمله طرح‌های موفق و ماندگاری است که در همه کشور و استان قم اجرا شد و مشکل مسکن اقشار کم درآمد جامعه را برطرف کرد.

وی ضمن قدردانی از همکاری جدی دستگاه‌ها و تعاونی‌های دست‌اندرکاران طرح از بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تا اواخر امسال خبر داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه پروژه‌های مسکن مهر استان باید تا پایان سال 91 تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

استاندار قم افزود: طرح مسکن مهر باید همانند شروع موفق، پایانی خوش و با کارنامه درخشان همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساختمانی و تامین تاسیسات زیر بنایی اغلب واحدهای مسکن مهر در حال اجرا در محلات مختلف پردیسان و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان در مراحل پایانی است خاطر نشان کرد: همزمان با مرحله پنجم و در اردیبهشت ماه امسال 4 هزار واحد دیگر در شهر قم آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

موسی پور با تاکید بر لزوم تسریع در تامین زیرساخت‌های ضروری گفت: تامین تاسیسات زیربنایی و واگذاری زمین برای ایجاد واحدهای تجاری، خدماتی و سایر نیازهای فرهنگی، آموزشی و بهداشتی مورد نیاز ساکنین سایت‌های مسکن مهر جزء اولویت‌های جدی بوده و باید در اسرع وقت توسط دستگاه‌های ذیربط، شرکت‌های خدماتی و تعاونی‌ها تامین شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مسکن مهر باید با سرعت، دقت و کیفیت مناسب اجرا شوند، بر لزوم نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد تعاونی‌ها و پیمانکاران مجری طرح‌های مسکن مهر استان و نیز همکاری اعضا در تکمیل سهم آورده خود تاکید کرد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول