اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش قلعه‌گنج خبر داد

برگزاری 10 همایش بصیرت در قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج گفت: بیش از 10 همایش بصیرت سیاسی برای کارکنان این اداره برگزار شده است.

برگزاری 10 همایش بصیرت در قلعه‌گنج

محمود فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج با اشاره به اهم فعالیت‌های حوزه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: این حوزه در اجرای پروژه مهر سال گذشته در قالب کمیته توجیه و تبلیغ همکاری مستمر داشته‌ است.

وی با بیان اینکه مربیان و معاونان پرورشی در سال تحصیلی 90 ـ 91 سازماندهی شده‌اند، افزود: مدرسه‌های قرآنی نیز با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در میان دانش‌‌آموزان ساماندهی شده‌اند.

فلاحی با اشاره به توزیع بیش از 2 هزار جلد قرآن مجید در مدرسه‌های این شهرستان تصریح کرد: همچنین انواع کتاب به تعداد 3 هزار جلد به مدرسه‌ها در هفته کتاب و کتابخوانی اهدا شده است.

وی ابراز داشت: بیش از 10 همایش بصیرت سیاسی با دعوت از سخنرانان برجسته استانی و کشوری برای کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج برگزار شده است.

فلاحی تشکیل جلسه‌های ماهانه هم‌اندیشی مربیان پرورشی را یکی دیگر از اقدامات این حوزه دانست و بیان داشت: تقویم مناسبت‌ها و اعیاد خاص برای برنامه‌ریزی کارکنان در مدرسه‌ها نیز تهیه و تنظیم شده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد دهه فجر در شهرستان قلعه‌گنج با محوریت اداره آموزش و پرورش گفت: نمایشگاه آثار صنایع دستی و هنری دانش‌آموزان در ایام‌الله دهه فجر برپا شده است.

فلاحی با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 500 دانش‌‌آموز به اردوهای برون استانی اعزام شده‌اند، عنوان کرد: بیش از 850 دانش‌آموز نیز در طرح حفظ ملی قرآن کریم ثبت‌نام اینترنتی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سیستم ارسال پیامک انبوه در حوزه پرورشی راه‌اندازی شده است، اذعان داشت: جلسه‌های ضمن خدمت با هدف آموزش مربیان پرورشی نیز برگزار شده است.

فلاحی خاطرنشان کرد: همچنین مسابقات گوناگون ورزشی مانند فوتبال، تنیس، شطرنج، والیبال و طناب‌زنی ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان و آموزش طناب‌ورزی ویژه مربیان تربیت‌بدنی برگزار شده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول