اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت رزن:

147 مورد تخلف در طرح نظارتی بازار رزن شناسایی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت رزن گفت: تاکنون 147 مورد تخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز در سطح شهرستان رزن شناسایی شده است.

147 مورد تخلف در طرح نظارتی بازار رزن شناسایی شد

ابوالفضل مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری طرح تشدید نظارتی ویژه نوروز اظهار داشت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن و همچنین بازرسان اصناف از 11 اسفندماه سال گذشته تاکنون  یک هزار و 581 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و اقتصادی داشته‌اند.

وی تعداد تخلفات کشف شده در سطح بازار را 147 مورد دانست و ادامه داد: 90 درصد پرونده‌های ارسال شده به تعزیرات مورد رسیدگی قرار گرفته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن افزود: طی این مدت 30 مورد گزارش مردمی نیز به ستاد خبری سازمان ارسال شده که تمام آنها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی بیشترین تخلف صورت گرفته را شامل عدم درج قیمت با 95 مورد و گرانفروشی با 35 مورد دانست و تأکید کرد: عدم صدور فاکتور و کم‌فروشی نیز در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

مرادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ثبات موجود در بازار اظهار داشت: در ایام پایانی سال گذشته به منظور رفاه حال شهروندان، حدود 40 تن مرغ منجمد، 20 تن شکر، 25 تن برنج، 10 تن گوشت قرمز منجمد در سطح بازار شهرستان توزیع شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه حدود 60 تن نیز میوه برای ایام نوروز در سطح شهرستان توزیع شده است، تأکید کرد: توزیع میوه همچنان در سطح بازار در جریان است.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول