اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه مشگین‌شهر:

راهیان نور تداعی‌بخش جهاد معنوی در جامعه هستند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه مشگین‌شهر گفت: اردوهای راهیان نور تداعی‌بخش جهاد معنوی و معرفتی در جامعه هستند که به نشر فرهنگ ایثار و شهادت می‌انجامد.

راهیان نور تداعی‌بخش جهاد معنوی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی میرزائی در جریان اعزام سومین کاروان راهیان نور شهرستان مشگین‌شهر گفت: در حالی که دلها در آستانه بهار طبیعت و سال نو مملو از عشق و طراوت است اعزام کاروان‌های راهیان نور دل عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت را روانه سرزمین‌های عشق و پایمردی و رشادت‌های رزمندگان سلحشور می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور یافتگان در این کاروان‌ها انسان‌های دلداده فرهنگ ایثار و شهادت هستند که با تمام هستی خود خواستار تداوم راه پاک و خونبار شهدای سرفراز ایران اسلامی هستند که با عزیمت به سرزمین راهیان نور با آرمان همیشه زنده شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

جانشین سپاه مشگین‌شهر خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانانی که عاشقانه در قالب این کاروان‌ها سفر معنوی را تجربه می‌کنند در حقیقت راویان و سفیران بیداردل فرهنگ همیشه زنده ایثار و شهادت هستند که سعی می‌کنند این فرهنگ را به نسل‌های بعد منتقل کنند.

میرزائی با یادآوری اینکه سرزمین‌هایی همچون شلمچه، فکه، طلائیه، اروندکنار، دوکوهه و دهلاویه جای پای بندگان خوب خدا و قدمگاه انسان‌های از جان گذشته و فداکار است تصریح کرد: نسل‌های بعدی از رهگذر سفر به این سرزمین‌ها برای خود توشه‌ای برمی‌چینند تا تداوم حیات عزت‌بخش شهدا با خلائی مواجه نشود.

وی با اشاره به اینکه در سومین کاروان اعزامی از مشگین‌شهر 300 نفر حضور دارند گفت: اعضای این کاروان در مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر نیز در سخنانی اظهار کرد: این کاروان متشکل از 250 نفر از بانوان شهرستان مشگین‌شهر است که به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی اروندکنار، هویزه، طلاییه، دهلاویه و شلمچه بازدید می‌کنند.

یدالله علیپور افزود: سومین کاروان راهیان نور مشگین‌شهر متشکل از 450 نفر از برادران در قالب 9 دستگاه اتوبوس به زودی عازم مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

وی با اشاره به استقبال روزافزون مردم بویژه جوانان از کاروان‌های راهیان نور گفت: این استقبال نشانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امروز همچنین 150 بسیجی عشایر از منطقه اصلاندوز در قالب چهار کاروان به مناطق جنوب عزیمت کردند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول